Hejsa.. Jeg vil gerne åbne Dk's flotteste og bedste club/diskotek i Jylland, da jeg syntes det er ærgeligt at folk fra jylland skal helt til KBH for at gå på de fede clubs/diskoteker.. jeg har 10 års erfaring indenfor faget, og kender folk lige fra sælger af spiritus til Dk's bedste Mainstream dj'z. og da jeg har været inde i dette fag i så mange år, så kender jeg også de fleste steder i Danmark. og PT syntes jeg kun at der er et flot og stort diskotek i jylland, det ligger i Vejle.. Men jeg vil gerne lave et sted som kan konkurrere med det sted, da jeg ved at der er kundegrundlag til det :-) der skal bruges rigtige mange penge i det, og har også lagt noget ind på Amino kapital, for at lede efter investorer osv. men jeg vil lige høre herinde om I kender nogle fede lokaler rundt omkring i jylland hvor man kan finde perfekte bygninger til at lave en club/diskotek? og hvis i kan li at gå i byen, så vil jeg gerne høre folk om hvad i syntes der kunne være fedt at lave som koncept? hvad mangler folk når man tager med vennerne ud i byen for at hygge sig osv. MVH |
Den bedste beliggenhed for dig ville nok være Aalborg eller Aarhus. Dog er der meget konkurrence der ;-)