Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil lave Dk's flotteste og bedste diskotek i jylland, syntes det er synd at man skal til KBH for at gå på en flot og festlig club/diskotek

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg vil gerne åbne Dk's flotteste og bedste club/diskotek i Jylland, da jeg syntes det er ærgeligt at folk fra jylland skal helt til KBH for at gå på de fede clubs/diskoteker..

jeg har 10 års erfaring indenfor faget, og kender folk lige fra sælger af spiritus til Dk's bedste Mainstream dj'z. og da jeg har været inde i dette fag i så mange år, så kender jeg også de fleste steder i Danmark. og PT syntes jeg kun at der er et flot og stort diskotek i jylland, det ligger i Vejle..

Men jeg vil gerne lave et sted som kan konkurrere med det sted, da jeg ved at der er kundegrundlag til det :-)

der skal bruges rigtige mange penge i det, og har også lagt noget ind på Amino kapital, for at lede efter investorer osv. 

men jeg vil lige høre herinde om I kender nogle fede lokaler rundt omkring i jylland hvor man kan finde perfekte bygninger til at lave en club/diskotek?

og hvis i kan li at gå i byen, så vil jeg gerne høre folk om hvad i syntes der kunne være fedt at lave som koncept? hvad mangler folk når man tager med vennerne ud i byen for at hygge sig osv.

MVH

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38

Den bedste beliggenhed for dig ville nok være Aalborg eller Aarhus. Dog er der meget konkurrence der ;-)

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 12:49

Hejsa Jannik..

Ja det kan godt være, men for nogle år siden var jeg daglig leder af et diskotek i sønderjylland, og der slog vi mange af de diskoteker som er i Ålborg og Aarhus i kampen om Dk's bedste diskotek.. så det behøver ikke at være i de helt store byer hvor man laver stedet, da vi dengang også havde folk fra KBH som gæster hos os da vi simpelthen leverede en fest hvor folk havde det super godt, og det bedste personale man kunne tænke sig. og det blev vi meget kendt på. Desværre måtte vi lukke dengang da ejeren ikke gad mere, og da jeg ikke havde pengene til stedet, så måtte det jo lukke.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 13:16

Michael Valentin:

Hejsa Jannik..

Ja det kan godt være, men for nogle år siden var jeg daglig leder af et diskotek i sønderjylland, og der slog vi mange af de diskoteker som er i Ålborg og Aarhus i kampen om Dk's bedste diskotek.. så det behøver ikke at være i de helt store byer hvor man laver stedet, da vi dengang også havde folk fra KBH som gæster hos os da vi simpelthen leverede en fest hvor folk havde det super godt, og det bedste personale man kunne tænke sig. og det blev vi meget kendt på. Desværre måtte vi lukke dengang da ejeren ikke gad mere, og da jeg ikke havde pengene til stedet, så måtte det jo lukke.

Af ren nysgerrighed - var det et diskotek i Ribe? Jeg kommer selv fra Sønderjylland og kan godt huske, at der engang var et populært diskotek i Ribe. Mener det hed Miami.

Når det er sagt, så vil jeg dog give Jannik ret i, at hvis man skal ud og lave en så stor investering, som dette projekt ret tydeligt ligger op til, så ville jeg helt klart også gå efter større byer som Aarhus eller Aalborg. Dette ville jeg ganske enkelt, fordi kundepotentialet her er langt større. Det er konkurrencen selvfølgelig også, men jeg tror bare, at det er meget svært at skabe en profitabel forretning, hvis man placerer diskoteket i en mindre sønderjysk provinsby.

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:33

Hej Michael, 

Det lyder rigtig spændende og håber du finder de rette lokaler og investor. Jeg vil dog sige at hvis jeg var investor og skulle investere i din idé pt. Ville jeg i første omgang stille spørgsmålstegn ved den, grundet du ikke har fundet de rette lokaler endnu og formentlig ikke har noget budget da du ikke ved hvad eventuel husleje ville være. 

Så var det mig ville jeg starte med at finde lokale, priser på leasing af udstyr, drift og etableringsbudget -så bliver det pludselig meget nemmere at finde en investor :-) 

Ha' en super dag og held og lykke med projektet! 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:44

Daniel · Shoopster:

Hej Michael, 

Det lyder rigtig spændende og håber du finder de rette lokaler og investor. Jeg vil dog sige at hvis jeg var investor og skulle investere i din idé pt. Ville jeg i første omgang stille spørgsmålstegn ved den, grundet du ikke har fundet de rette lokaler endnu og formentlig ikke har noget budget da du ikke ved hvad eventuel husleje ville være. 

Så var det mig ville jeg starte med at finde lokale, priser på leasing af udstyr, drift og etableringsbudget -så bliver det pludselig meget nemmere at finde en investor :-) 

Ha' en super dag og held og lykke med projektet! 

Enig - for slet ikke at tale om, at det ikke lader til, at konceptet helt er på plads endnu. Som potentiel investor ville man jo naturligvis være meget interesseret i at høre, hvorfor lige netop dette diskotek skulle blive voldsomt populært, så tankerne herom ville det være en god idé at få defineret.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 13:56

Hejsa :-)
Tak for jeres input, det er super.. Jeg er igang med at skrive konceptet ned på min computer, så når det er færdigt, så vil jeg sende det til alle dem som har en interesse i at være med i projektet :-) selvfølgelig skal jeg lede efter bygning og finde ud af hvad det koster i husleje osv. Har jeg også skrevet i mit indslag :-) det kan godt være at der er flere kunder i Århus og Ålborg osv. Men hvis man har det rigtige koncept, og det rigtige personale som sørger for en super betjening.. Så køre folk også væk fra de byer.. Er jo set før :-) der er jo rigtig mange ting i det her, og det er jo ikke lige noget man kan klare på 3 uger :-) for der er rigtig mange ting som skal undersøges..
Hvis nu det bliver i en by på 5000 indbygger jeg lige finder det perfekte sted, så skal folk komme til mit sted pgr. Af oplevelsen, ligesom folk gør når de skal fra Jylland til Kbh for at høre en koncert i parken f.eks :-) hvis du har det rigtige koncept, så er du allerede et godt stykke.. Og det er egentlig ligemeget hvad du har af idé :-)

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:56

Som Alexander siger, så vil jeg anbefale dig at få alt ned på skrift, idéer, koncept, budget og eventuelle lokaler/location. Ydermere tage fat i bar leverandører og andre folk som vil kunne være med til at give dig et realistisk budget som du kan præsentere for din eventuelle investor. 

Samtidig gå i tænke boks over hvad du vil gøre anderledes, for det er virkelig en hård branche og er noget som er svært at finde investorer til. Overvej om du eventuelt kunne være kreativ og lave et selskab som var ejet af gæsterne (aktionærer). Det kunne også være en ny sjov måde at gøre det på -)

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 14:00

Se Daniel :-) der kom jo en fed idé med at evt. Lade kunderne være aktionær :-) vil gerne have inputs til hva der kunne være sjovt/godt at lave.. Så jeg kan få det hele ned på skrift.. Også lege videre med :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 14:23

Michael Valentin:

Hejsa :-)
Tak for jeres input, det er super.. Jeg er igang med at skrive konceptet ned på min computer, så når det er færdigt, så vil jeg sende det til alle dem som har en interesse i at være med i projektet :-) selvfølgelig skal jeg lede efter bygning og finde ud af hvad det koster i husleje osv. Har jeg også skrevet i mit indslag :-) det kan godt være at der er flere kunder i Århus og Ålborg osv. Men hvis man har det rigtige koncept, og det rigtige personale som sørger for en super betjening.. Så køre folk også væk fra de byer.. Er jo set før :-) der er jo rigtig mange ting i det her, og det er jo ikke lige noget man kan klare på 3 uger :-) for der er rigtig mange ting som skal undersøges..
Hvis nu det bliver i en by på 5000 indbygger jeg lige finder det perfekte sted, så skal folk komme til mit sted pgr. Af oplevelsen, ligesom folk gør når de skal fra Jylland til Kbh for at høre en koncert i parken f.eks :-) hvis du har det rigtige koncept, så er du allerede et godt stykke.. Og det er egentlig ligemeget hvad du har af idé :-)

Du har muligvis ret i, at det kan lade sig gøre at få udefrakommende til at tage til et diskotek i en mindre by med f.eks. kun 5000 indbyggere, men hvis dette skal lade sig gøre, så kræver det altså efter min mening også et fænomenalt og meget unikt koncept.

Hvis folk skal rejse langt for at komme til et sådant diskotek, så tror jeg ikke, at det er nok, at man ''bare'' får besøg af diverse mainstream DJ's, fordi det er der jo nu engang så mange andre diskoteker, der også gør. Det kræver mere end som så at skille sig ud i den branche.

Men ja - det lyder som en god idé at få skrevet alle dine tanker ned, og det vil da uden tvivl også gøre det lettere at finde investorer :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)