Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancere søges: programmøre, designere, seo folk, tekst skrivere og diverse. Er du en af dem?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med en af mine sider er jeg ved at have så mange opgaver at jeg er blevet nød til at afvise et par stykker fordi jeg ikke selv har tid til dem. Udover dette vil jeg gerne kunne tilbyde mine kunder en total løsning i form af design, seo optimering og sådan noget. :)

Derfor søger jeg folk som jeg kan kontakte når der er noget at lave. Der søges:

* PHP / HTML / CSS udviklere. Jquery / javascript / kendskab til smarty / cms'er er en fordel.

* Designere til logo, fulde layouts samt mindre enkelt opgaver.

* Seo folk. 

* SEO artikel skrivere og høj kvalitets artikel skrivere.

* Diverse: Folk til generelt arbejde som feks. data indtastning og upload af filer (meget nemme ting)

* En freelance fotograf ville heller ikke være helt ubrugeligt en gang imellem (packshot mest) :)

Om du bare er dig eller du/i er firma er uden betydning.

Send e-email til job2113@dicm.dk (mail adressen virker frem til: 01.03.2013). Skriv lidt om hvem du er eller hvem i er samt om der faktureres per minut eller time og hvad prisen er (husk at skriv om priserne er inkl eller eksl moms). Hvis priserne variere fra opgave til opgave , så skriv gerne et eksempel så jeg har noget at gå ud fra. 

Ser frem til at høre fra en masse dygtige Amino'er.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kim

- har du nogle ønsker/krav i fht. geografisk placering af mulige samarbejdspartnere ?

hilsner

dann s.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

www.freelancer.com  

Jeg har netop lige læst om en gut i USA, der tjente 6 cifre (USD) som ekspert koder for et amerikansk firma. Men kun indtil at de fandt ud af at han udliciterede alle sine opgaver til kodere i Kina..... DET er sgu da entreprenørånd Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:

hej Kim

- har du nogle ønsker/krav i fht. geografisk placering af mulige samarbejdspartnere ?

hilsner

dann s.

Geografisk placering er uden betydning, da alt bliver sendt per mail. :)

WideEyes.dk & AAimport.dk:

www.freelancer.com  

Jeg har netop lige læst om en gut i USA, der tjente 6 cifre (USD) som ekspert koder for et amerikansk firma. Men kun indtil at de fandt ud af at han udliciterede alle sine opgaver til kodere i Kina..... DET er sgu da entreprenørånd Stick out tongue

Hilsen Morten

Freelancer.com er desværre ikke lige stedet jeg kan finde freelancere til de her opgaver, på grund af sproget, men takker for linket. :)

--------------------

Jeg har fået nogle meget fine henvendelser og kunne godt bruge flere. Specielt tekst forfattere, uanset alder.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen Kim

- jeg har sendt din posting videre til en af mine gode ´tekst-piger´ i Østjylland

- endvidere har jeg re-posted dit opslag på ´Digital E45/DK´ - 

- evt. vil det også være af interesse for dig selv at join´e os på ´Digital E45/DK´ ?

- check selv, vurdér selv :

-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658/about

hilsner

dann s.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige smidt dig en mail :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe dig med nogle SEO-tekster eller noget data entry - Du kan se mine referencer her!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet rigtig mange gode e-mails og der er allerede sendt nogle opgaver frem til et par stykker. Der går lidt tid før jeg får svaret på dem alle sammen. 

Modtager gerne flere henvendelser.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

www.freelancer.com  

Jeg har netop lige læst om en gut i USA, der tjente 6 cifre (USD) som ekspert koder for et amerikansk firma. Men kun indtil at de fandt ud af at han udliciterede alle sine opgaver til kodere i Kina..... DET er sgu da entreprenørånd Stick out tongue

Hilsen Morten

Ja og så fyrede de ham i stedet for at forfremme ham til chef for outsourcing, det er da lidt af et selvmålBig Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også læst den artikel, ikke nok med at han lavede INTET selv - men han blev også kåret som firmaets bedste indenfor sit fag.

Kineserne kommer snart og stjæler alt vores arbejde :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)