Hej Jeg er ved at installere epay i min nye magento shop, men det virker ikke. Jeg har brugt denne guide http://magento.dk/vejledning-til-magento-og-betalingssystem Min Magento version er . 1.7.0.2 Jeg har Installeret Epay’s Magento plugin (version 2.5.5 stable) denne dukker aldrig op, når jeg ønsker at aktivere den I Magento (System->Konfiguration->Betalingsmetoder) Er der nogle der har erfaringer med dette, eller stødt på et lign. problem? Cache er forsøgt opdateret/deaktiveret Jeg har prøvet at slette alle filer i var/cache Håber der er nogen som kan hjælpe. På forhånd mange tak |
koxit:Jeg har Installeret Epay’s Magento plugin (version 2.5.5 stable) denne dukker aldrig op, når jeg ønsker at aktivere den I Magento (System->Konfiguration->Betalingsmetoder)
Er der nogle der har erfaringer med dette, eller stødt på et lign. problem?
Der er mange ting i Betalings Moduler der ikke virker optimalt. En hel del af den har det issue at hvis kunden afbryder købet når de er sendt til betalings gatewayen (dibs, epay, andre) så har de tabt kurven i magento når de vender tilbage.
Hvad er det din udfordring er ?