Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eventyrlysten programmør søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Har egentlig overvejet at lære at programer.. men hvor starter jeg??

Hvis du vil lære det på den rigtige måde skal du nok kikke på en uddannelse som datamatiker man kan også lære det selv, det kræver så nok du sætter dig ind id de forskellige platforme som du kan udvikle på, dog bliver du ikke supermand på 2,5 år det kræver mange års erfaring at blive en dygtig programmør ....

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke de bedste programmører arbejder gratis, så hvad med at finde en investor istedet og efterfølgende hyre en dygtig programmør.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

en programmør kan jo hurtigt bevise sin kunnen via referencer det vil jeg tror de fleste seriøse programmøre kan ..men kan du bevise din kunnen i forhold til det givne projekt disse tråde dukker dagligt op på amino så sent som i går var der en der søgte gratis arbejdskraft til at lave en datingside jeg fatter det ikke jeg har selv enorm respekt for deres arbejde og ser dem som det virtuelle svar på total entreprise at man så forventer de bygger det hele uden at få løn for det svare for mig til at man tager kontakt til et stort velrenommeret firma skriver 5 linjer om hvad man forventer af dem inted om hvad man kan tilbyde også regner med de vil bygge en skyskraber og dele overskuddet med dig de ville sku da grine deres røv i laser det er simpelhen for naivt undskyld mig meget men det er det jeg føler du vil måske finde en der vil hjælpe men en seriøs det tror jeg næppe 

skal din metode virke må du da som minimun prøve at sælge dig selv og din ide alle kan få gode ider jeg får et par stykker om dagen men der skal noget mere til at få dem ud i livet og endnu mere til at overbevise andre om at det er en god ide jeg syntes du har bevist du ikke besidder nogle af de egenskaber

og tag det nu ik personligt jeg kender dig ikke og det er ikke dit indlæg jeg er vred på men alle de indlæg der ligner dette som vi har stået model til at mit sure opstød så lige skulle gå ud over din tråd beklager jeg 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)