Hej alle sammen Tusind tak for de mange svar. Det er super lækkert at have et forum, hvor tips´ene bare vælter ind ![]() Hilsen Lise |
Super netbutik ønskes
Ta'' et kig på Shopify - eller LEDbutikken.dk, der er opbygget i Shopify. Det er et canadisk udviklet system, men kan forholdsvis let tilrettes danske krav og behov. Der skal ikke installeres, opgraderes eller andet - alt det klarer folkene bag systemet. Administrationsdelen er supersmart og brugervenlig - meget let at komme igang med. Der er mere end 10 designs at vælge imellem, men man kan også selv tilrette eller opbygge sit helt eget design. QuickPay har sponsoreret et betalingsmodul, så du kan modtage dankort og internationale kort. Der er rigtig mange fordele og lækre ting ved Shopify, men selvfølgelig også ulemper - det er der jo i alle løsninger. F.eks. kan det være lidt en udfordring at have mere end ét sprog i sin shop og supporten er på engelsk. Sprogudfordringen arbejdes der muligvis på og mht. support, så hjælper jeg gerne med herinde med lette spørgsmål. Er du interesseret i hjælp til udvikling, opsætning osv., så tillader jeg mig at ta'' en smule betaling for det - ligesom mange andre herinde. Uanset hvilke system du vælger, så håber jeg, at du finder et der passer til dig! |
Hej Lise Det jo ikke nemt, men webshop er bare et værktøj, og dem er da MANGE af. Der er nogle som total fed og dyrre men også nogle som er gratis. Det er li som når du skal købe en bil. Hvor mange penge vil du bruge, hvad vil du opnår med din bil, osv.. Webshop er sekunder, hvor det koncept du skal udvikle og sælge, som er din base og fundament er meget vigtigere. Et god sammenarbejds partner er total vigtigt.. men der skal du være mere subjectiv, læs deres foretningsplan, hvis den er under 5 sider .. har de ikke nok dybte. Refferancer er en farligt ting at kigge på, men også en god ting. Det som er farligt ved det er at du ved ikke om det kunde har succes eller ej, det ser bare godt ud. Det holder ikke. Det god ved det er at du kan se om du kan li deres stil. En prof. firma vil lave en ROI til dig så du kan se hvad du få ud af det ved at bruge dem. Spørge efter om du må ringe til 2 af deres kunder, få en snak med dem, de er nok mere ærlige. ... men så snakker vi også om firma som helst ikke vil have ordre under 20t. |
Hej Jeg vil forslå www.danaweb.dk de er yderst prof. Har kontakter, der kun har udtalt siger positivt for Danaweb. Hvis du skulle være interesseret kontakt mig på ahmbur@niels.brock.dk jeg kan muligvis få dig en god pris, lover dog intet- Mvh. Maiwand Burhan |
Præcis som skrevet af en anden i et tidligere indlæg her på amino kan jeg ikke helt forstår hvorfor du forsøger at pakke din identitet ind - det er jo super let at se at du her account supporter hos danaweb... synes ikke det virker helt så troværdigt, men det er måske bare mig. |
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Ja det er da utroligt, tror måske de mangler noget at lave hos Danaweb
|
Han er her i 2. linie fra toppen |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej alle Jeg beklager fejlen... Og behøver ikke at vide det mere.. Hvis en anden allerede i et tidligere indlæg allerede har mindet mig om det, hvad nytte gør det så at du siger det helt samme? Hvad er der at pakke ind? Tror du ikke jeg ville være mere snu hvis jeg skulle nare nogen? Danaweb mangler at lave noget? Ja det gør jo et multimio. virksomhed også, du er bare så klog... Mvh Maiwand Burhan
Mvh Maiwand |
Jeg skal ikke kunne sige om jeg er klog, men en ting er sikkert, du kommer ikke ret langt på Amino med den indstilling! Nu kan jeg se, at du ikke har været med på Amino ret længe, så jeg vil da opfordre dig til lige at stikke en finger i jorden ....
|
Jeg sidder jo ikke for at svine dig til, og jeg beklager hvis du har fået det indtryk af mig... Er bare irriteret over noget jeg har skrevet som folk har opfattet forkert, det nytter da hellere ikke noget folk hele tiden minder mig om det... Endnu engang beklager...
|