Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super netbutik ønskes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal til at opstarte en netbutik og så skal jeg jo have lavet mig en hjemmeside, hvor folk kan købe mine produkter fra. Men jeg er fuldstændig grøn, når vi snakker hjemmesider, og ejg er meget interesseret i at finde nogen som kan lave en god og brugervenlig hjemmeside uden at det koster en formue. Og så er mit spørgsmål:

Hvordan sikre jeg mig at dem jeg hyre er proffesionelle og ved hvad de snakker om? Jeg ville jo gerne have en optimeret hjemmeside, der kan findes på Google og alt det der, der bliver skrevet om herinde....

Lise

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:57
Lige et par råd fra mig af.

- Kig på deres referencer.

- Find ud af om de har en uddannelse indenfor området. (det er noget jeg vægter, ikke alle det betyder noget for)

- Brug et bureau og ikke blot en enkelt mand (gerne et lille bureau på 2-4 mand da du så ofte vil få mere for dine penge)

- Kig på deres referencer engang til.

- Få lavet en ordenlig kontrakt. (så detaljeret som muligt)

Jeg kan personligt anbefale venio.dk, nu ved jeg jo dog ikke hvad du mener en formue er, men tag en snak med dem. De laver ihvertfald et godt stykke arbejde.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:57
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:58
Når du har valgt nogle så sørg for at få alt på skrift. Hvis de tilbyder (hvilket de burde) at lave en analyse, så få nogle andre til at kigge på den så de kan se om der er sprunget noget over eller om den er god nok.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 18:22
Du kan også vælge en standard shopløsning, hvor du betaler et fast beløb hver måned. Vi har f.eks. en shop fra Easyflow.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:13
Hej Lise,

Det kan desværre være svært for en som dig at finde en god pålidelig leverandør...Men du kommer langt med en god portion skepsis, og almindelig sund fornuft. Som det er nævnt i andre tråde hænger pris og kvalitet sammen...spørg derfor dig selv om det her er FOR billigt...

Gå evt. din leverandør lidt på klingen og spørg ind til hvor deres viden stammer fra, lidt om firmaet, hvem der kan overtage hvis de ikke kan levere eller går neden om osv.

Jeg har sendt dig en PM, med lidt info om mig og hvad jeg kan hjælpe dig med!

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:29
Dato: 30-07-2007 22:12:38 Forfatter: Regin Madsen
Hej Lise,

Det kan desværre være svært for en som dig at finde en god pålidelig leverandør...Men du kommer langt med en god portion skepsis, og almindelig sund fornuft. Som det er nævnt i andre tråde hænger pris og kvalitet sammen...spørg derfor dig selv om det her er FOR billigt...

Gå evt. din leverandør lidt på klingen og spørg ind til hvor deres viden stammer fra, lidt om firmaet, hvem der kan overtage hvis de ikke kan levere eller går neden om osv.

Helt enig Regin, det kan være svært at finde en god leverandør, men det er jo som sådan gældende for alle brancher, det er dælme også svært at finde en dygtig pålidelig håndværker nu til dags :)

Men enig, det skader aldrig med en omgang sund fornuft og lige lære firmaet man handler med, lidt at kende.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:34
Dato: 31-07-2007 09:28:51 Forfatter: Martin Tygsen
Dato: 30-07-2007 22:12:38 Forfatter: Regin Madsen
Hej Lise,

Helt enig Regin, det kan være svært at finde en god leverandør, men det er jo som sådan gældende for alle brancher, det er dælme også svært at finde en dygtig pålidelig håndværker nu til dags :)

Men enig, det skader aldrig med en omgang sund fornuft og lige lære firmaet man handler med, lidt at kende.

Det er vel os derfor man tager ud til et møde for lige at se hinanden an, og få stillet de spørgsmål man har. Endvidere er det jo også en god måde at finde ud af om designer / programmør forstår hvad man mener. (kan følge ens tanker og ideer)

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:06
Hej Lise,

Jeg har lige startet min egen webshop,- uden nogen forudsætninger for at programmere.

Jeg bestilte en webshop-løsning hos Dandomain (med betalings- og maillistmodul)

Du kan bestille en demoudgave af webshoppen, som du så har 30 dage til at bygge op.

Der er letforståelige vejledninger på alle sider, så skønt det kan tage lidt tid at komme igang (al begyndelse er svær) så finder du hurtigt ud af hvordan det fungerer.

Du skal endvidere søge PBS om indløsningsaftale når du har bestilt webshoppen. Det tager 7-14 dage at få den på plads. Dandomain har en vejledning om hvordan man udfylder ansøgningen om indløsningsaftale med PBS på deres hjemmeside.

Jeg betaler ca. kr.600,- pr. mdr. for webshophosting, domainer, url-pegninger mv. (Oprettelsen af webshop ca. 500)

Priserne for PBS er vistnok som nedenstående:

PBS indløsning koster kr. 250,- i oprettelse for Dankort & e-Dankort

kr. 250,- i oprettelse for internationale kort (Visa, VisaElectron, MasterCard, Maestro, JCB)

PBS årsgebyr for Dankort & e-Dankort er kr. 1000,- + X-% af omsætningen

- for internationale kort (Visa, VisaElectron, MasterCard, Maestro, JCB)   kr. 1000,- + X-% af omsætningen 

Jeg håber at det var en hjælp!?

Du er velkommen til at kigge på min side, - og hvis du har spørgsmål kan du bare skrive

Hilsen

Dorte

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:27
Hej

jeg kan lave en for dig i oscommerce som du ser på www.TilEnhverTid.dk

Det er ganske billigt i drift hvor du kun betaler for webhotel og domæne, og selve shoppen er din..

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)