Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postdanmark fragtpriser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi driver til daglig en webshop som fremsender vare ud til private via postdanmarks Webpack. Vi giver pt. for en pakke mellem 0-5kg ca. 55,-

Er det ikke muligt at presse postdanmark i pris? Jeg har set utallige webshops som har næsten fragt til ingen penge. Er det fordi de vælger at have prisen højere og fragten lavere, eller hvordan hænger det sammen?

Postdanmarks pakkepris er lige steget fra den 1. juli. Syntes snart vi skal have nogle konkurrenter ind i landet.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:58

Jo, det er muligt at presse Post Danmarks priser, men det kræver en volumen på 30-50.000 pakker årligt.

Desværre kender jeg ikke andre, der kan levere den samme ydelse til B2C (jeg går ud fra, at det er det marked du er inde i). Du kan evt. checke www.gls.dk som har lanceret et nyt koncept, men så vidt jeg ved er der ikke så mange erfaringer med det endnu.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 13:02
Hej

GLS har et koncept der hedder Pakke Shop - så indleverer man selv pakken i den lokale Pakke Shop. De omdeler både til private og virksomheder.
Men da jeg sælger vin, blev det hamrende dyrt alligevel.
Jeg kontaktede TransportGruppen og fik kontakt til min lokale vognmand (Jyderup Godstranport). Jeg fik (synes jeg selv) en rigtig god pris og de leverer også til private.
I mit tilfælde skulle de fragte 36 flasker rødvin (48 kg.) fra Dianalund til Vejen og prisen blev 122,- ex. moms.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:42
Du kan sagtens presse prisen hos PostDanmark også selvom du sender under 10000 pakker pr. år

Vi har brugt PortDanmark de sidste 3-4 år, hvor vi det første år sendte langt under 10000 pakker.

Prisen er noget under den pris du betaler idag.

Kontakt din postrådgiver, har du ikke en postrådgiver tror jeg du sender for lidt pakker til det kan blive aktuelt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:08
Prøv og kontakte PostDK og få dem til at sende en konsulent ud, det hjalp i hvertfald hos os - jeg fik faktisk yderligere bedre priser hvis jeg selv afleverede pakkerne direkte på terminalen...

Hovedsagligt bruger vi GLS - dog normalt til B2B forsendelser men her har vi fast pris op til 20kg på ca. 34 kr.- ved enkelt pakker lidt mindre hvis det er flere kolli pakker.

Jeg tror på at vi kommer til at høre meget til GLS i fremtiden, jeg har kun gode erfaringer.

Arvad

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)