Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14år søger job

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder benjamin. Jeg er 14år gammel bor i Kalundborg.

Jeg søger et job hvor jeg ikke behøver af tage ud til selve firmaet for at arbejde.

Jeg har leget lidt med designs Logo banner osv men synes ikke jeg lige frem er så god til det.

Jeg tænker mere på noget som supporter

Hilsen Benjamin K Pedersen

Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:14

Hej Benjamin. Jeg synes du skal prøve at kigge på ungarbejde.dk, de har muligvis noget der passer til dig Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 08:44

Hej.

Jeg er selv 14. (snart 15). Du kan som mig åbne en webshop. Jeg har en webshop som omsætter for rigtig meget. Det giver en nogle penge og noget jeg synes er rigtig sjovt. Du kan også starte en affiliate side op, hvis du har lyst til det. Der kan du få lidt erfaring. Læs her på Amino om affiliate.

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43

ungarbejde.dk der er ikke noget i kalundborg andet end Avisbud Det magter jeg ikke 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

benka:

ungarbejde.dk der er ikke noget i kalundborg andet end Avisbud Det magter jeg ikke 

Hej Benjamin,

Nu må du ikke opfatte det som om at jeg vil være kloge åge Geeked - Eller for den sagsskyld tage det personligt - Men prøv at se om du kan ændre din indstilling.

Hellere få noget erfaring - Om så det er at gå med aviser eller lign. Der er meget større sandsynlighed for at du får et job, ved at virksomheder kan se hvad du har lavet tidligere. Derudover får du masser af frisk luft, motion - og derforuden tjener du penge.

Jeg taler af erfaring. Jeg har selv været postbud (for en stund) og har arbejdet på et landbrug.
- At det ikke har været min interesse eller lyst er sagen ligegyldigt. Vigtigst for mig var at få noget erfaring.

Hvad med sæson arbejder - Eks. forlystelses parker i Kallundborg området, opvasker på restaurant, picolo på hotel ?

Vh Nils

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Softwork (eks. supporter), Lindpro.dk, Svebølle Gokart Bane, Holbæk GoKart Land

^ Tag en google søgning på "Virksomheder i Kallundborg" eller "Forlystelsesparker i Kallundborg området" - Så skal du barsten se Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)