Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu får mænd mere tid til at være MÆND

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Forwards Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Som i rigtig god idé. Superman suser sgu ikke ned i supermarkedet. Send også gerne tandpasta før jeg løber tør og nogle obtioner på jeres aktier.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv haft nogenlunde samme idé, men den blev hurtigt kasseret.

I skal virkelig være skarpe på priserne. Der er tit tilbud på barber gel, toiletpapir og deo i supermarkederne.

I skal også have et ret godt udvalg, i hvert fald på undertøjet. Den målgruppe i forsøger at ramme, køber mærkevare, og gerne de nyeste modeller.

Men idéen er slet ikke dårlig Big Smile

Håber virkelig i for succes med jeres idé. Glæder mig til at se siden når i åbner.

Mvh

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtige mænd har kvinder til den slags. :)

Men fed ide!

Personligt ville jeg dog ikke benytte siden, toiletpapir osv smider man jo bare i kurven, når man er ude at handle? Så for mig, ville det tage ekstra tid at skulle købe sådan noget på nettet, især hvis man skal på posthuset efter det.

Jeg er tilmeldt og glæder mig til at se siden åbne. :) 

Som studerende barberer jeg mig ofte med Rema1000s skum som jeg mener koster 9 kroner for en dåse.. Sådan en dåse holder i hvert fald 2-3 måneder. Kunne aldrig finde på at købe barberskum til 200 kroner, har haft mange af dem, og der simpelthen ikke forskel på slutresultatet. 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)