PS: Så lige det med FIFA og øl - jeg er ikke i den målgruppe, men Carlsberg går målrettet efter laveste fællesnævner i fodboldsegmentet ligesom oddset - så vidt jeg har forstået er det gruppen af yngre mænd med kort uddannelse som særligt tiltrækkes af den type markedsføring, så der er en stor kundegruppe.
Tror det største problem bliver at finde nogen rigtig skarpe priser - mange varer i discountsupermarkederne bliver ikke solgt med profit eller med tab.
Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.
Hvis "vi" nu ikke synes det er spændende at købe den slags - så burde du da synes det var hamrende kedeligt at købe det ind i store partier, for ikke at tale om at pakke toiletpapir til kunderne :D
Spøg til side - det kan da være et spændende koncept, må dog indrømme at jeg nok ikke betraget tidsforbruget til de indkøb som værende en tidssluger, når jeg alligevel står i supermarkedet skal det nok havne i kurven.
Jeg ville nok mere synes det var besværligt, at skulle på posthuset for at hente pakken med det nye lokumspapir ;)
Spændende! Jeg har dog lidt svært ved at se målgruppen, men måske det kan lykkes... Jeg er dog udenfor 100%!
Jeg kan ik se den store besparelse, når jeg alligevel skal handle ind. Så tager det 1 minut ekstra at finde de ting og sager. Og så er jeg sikker på, at jeg ik får det toiletpapir, som føles som sandpapir, og jeg kan dufte til shampoo, deo mm inden køb.
Målgruppen er vel ik studerende? Og dem der er lidt ældre, de har ofte kæreste, som sjovt nok tager sig af den slags. Men selvom jeg ik kan se målgruppen, så held og lykke med projektet! Det bliver sjovt at følge ;D
I USA er der lige åbnet en ny webshophttp://www.dollarshaveclub.com med et genialt koncept! Konceptet er du abonnerer på en shaver (tre forskellige modeller) også hver måned får du tilsendt nye shavers med posten. Så slipper du får, at skulle bruge tid i superbrugsen på finde disse utrolig dyre March 5 blade.
I kunne se om det var sådan I måske ville sælge jeres produkter, for det ville da være rart at få shavers+tolietpapir+nye underbukser i en pakke.