Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk på porcelæn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogle aminoer der kan lave et tryk udvendigt, på en porcelænsskål på ca. 13 cm i diameter. det drejer sig om ca 50 stk.?

Med venlig hilsen

Steen Svalø


Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i mange år arbejdet med tryk på porcelæn, og har overvejet at lave en hjemmeside med det.

punkt 1. hvordan ser den skål ud du skal have tryk på, er den meget rundet

punkt 2. hvad skal den kunne tåle, alm vask eller opvaskemaskine

punkt 3. vil du have  det lavet eller selv lave det, jeg kan tilbyde dig materialer til selv at overfør billeder til porcelæn, trykket kan laves på enten en laserprinter eller en blækprinter og kan overføres til næsten alle materialer.

jeg har bl. a. lavet platter efter foto fra bryllupper, konfirmation, barnedåb m.v.

Hvis du vil høre mere kan kontakte mig direkte på luneborg@pc.dk

Mvh Kronborg

 

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Prøv: http://www.lekven.dk/ - de er proffesionelle i dekoration (men lidt dyre).

 Du har også muliged, for at få trygt "transfers" som skal indbrændes ved 800 grader.

 Dette kan du nemt klare, da der er en lang række små porcelænsbrænderier, fordelt  over hele landet.

 Er der yderligere du ønsker oplysning om så vend blot tilbage, - jeg har haft Porcelænsfabrik

i rigtig mange år, og har da stadig lidt viden. 

Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Børge 

Jeg har fundet et billede af et slægsvåben som jeg kunne tænke mig at få overført til keramik, som gave til mine søskende og børn.

Du nævner muligheden for at få trykt transfers til brænding.

Kan du hjælpe med hvilket trykkeri der kan gøre dette – brænding kan jeg selv gøre.

Scanningen indeholder en hel del sølvtryk, ved du om det også kan komme med i transfers.

 

Jeg ville være dig taknemmelig hvis du kunne hjælpe mig videre.

mvh Poul Rasmussen

 

Fra Nilsen
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet en prototype af et billede på en tallerken der skal kunne tåle opvask??

Vil lige tilføje at jeg ikke kan overskue laserprint selv

Er der nogen der ved hvor i verden det billigst at få produceret vaser skåle fad med laserprint der også skal kunne tåle opvask? Mistænker et sted i Asien
Tager imod råd med kyshånd :)

Fra Nilsen
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Har nogen erfaring med porcelæns brænderier?

Og kan det gøres billigere i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)