Ofte er det et spørgsmål om blot at gøre tingene overskuelige, hvilket det bliver ved at lave budgetter og måske endda lave en mindre forretningsplan. |
snoop8000:Har det selv på samme måde som dig mht. ideer, og der er til tider ulideligt, da man føler at man kun er få timer fra at millionerne ruller ind på kontoen ;)
Nu ved jeg godt der er en smiley, men jeg vil alligevel kommentere lidt på den. Hvis du kun sidder med ideen er du milevidt fra millionerne. Ideer er som oftest nul værd. Lige nu sidder der måske 250.000 danskere med en "god ide".
Ideer mangler der ikke. Det svære er udførelsen.
Hvis jeg får en ide, så er det vigtigste overhovedet, og det første jeg ser på hvad jeg selv kan bidrage med. Hvis ikke jeg selv kan bidrage med en MASSE udover ideen, er det ikke et projekt jeg overhovedet vil bruge tid på, da chancen for det bliver til noget er meget lille. Hvis jeg derimod kan være med til at give ideen værdi i form af min arbejdskraft, udover at få "gode ideer", ja så er det interessant.
Hvis du vil finde folk til at arbejde på din ide skal du enten have en masse penge, eller en masse kompetencer, ideen er langt fra nok.