Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox er godt nok blevet langsomt Meebox VS Unoeuro

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Se selv hvor langsom Meebox er blevet på det sidste, er det nogen der ved om der snart kommer fart på meebox igen ?

Hjemmeside på billedet til venstre og i midten er nøjagtig ens.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig her! :) Meebox har mistet farten efter de overtog et tidlligere hosting selskab og begyndte at tilbyde resller pakker! :)

Vi må se om de snart, får gjort noget ved det! :)

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:30

Kingbo:

Se selv hvor langsom Meebox er blevet på det sidste, er det nogen der ved om der snart kommer fart på meebox igen ?

Hjemmeside på billedet til venstre og i midten er nøjagtig ens.

Hej Kingbo,

Ja - det ved jeg. Og det gør der meget snart! :-)

Vi har bestilt mere, bedre hardware og helt nyt high-performance storage. Derudover, så vil vi henover de næste par måneder ændre hele måden vores webhoteller er opbygget. Der kommer snart mere om det hele på vores blog.

Jeg benægter ikke at et load på 5+ måske er lige i overkanten. Men load siger ikke så super meget, når man ikke kender den bagvedliggende opsætning. Load 1 betyder bare at en CPU-kerne er 100% brugt. Men er der fire CPU-kerner i serveren, ja så bruger du faktisk kun 25% af den samlede kapacitet. Du kan prøve at læse lidt mere om load og CPU her: http://blog.scoutapp.com/articles/2009/07/31/understanding-load-averages - Det er forklaret på en meget menneskelig måde, så alle kan forstå det. 

Vi vil meget gerne se om der er noget vi kan gøre for at dit website kommer til at køre hurtigere her og nu, så du ikke skal vente på de forbedringer vi har i støbeskeen. Prøv at hive fat i vores support-afdeling, så er jeg sikker på at de gerne vil hjælpe dig. :-)

God dag!

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:39

Det glæder jeg mig til at opleve, vi må håbe I lære til næste gang, at købe hardware m.m. ind INDEN i fylder butikken op.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:00

Det er netop det vi gør nu - køber mere hardware inden der bliver fyldt. Men den primære årsag til at vi går ud og køber stort ind, er fordi at vi kan og vil forbedre performance. :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg skaber lige liv i en gammel tråd igen her.

Men hvornår ser vi forbedringer i speed?
Jeg synes det efterhånden er dagligt at jeg oplever KÆMPE problemer ift. hastighed.

Ligeledes sker det også regelmæssigt at jeg får en blank side.
Ja faktisk har jeg denne aften fået blanke sider hele 4 gange.

Det kan godt være Meebox har god service, og er billige, men det holder bare ikke med SÅ dårlige load-tider.
Jeg håber virkelig snart der sker noget. 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 09:11

Andreas Brix:

Jeg skaber lige liv i en gammel tråd igen her.

Men hvornår ser vi forbedringer i speed?
Jeg synes det efterhånden er dagligt at jeg oplever KÆMPE problemer ift. hastighed.

Ligeledes sker det også regelmæssigt at jeg får en blank side.
Ja faktisk har jeg denne aften fået blanke sider hele 4 gange.

Det kan godt være Meebox har god service, og er billige, men det holder bare ikke med SÅ dårlige load-tider.
Jeg håber virkelig snart der sker noget. 

Jeg synes du skal sende en support-ticket så vi kan se nærmere på dit website. Amino er ikke til support.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)