Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De er funny, de afrikanere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
For noget tid siden postede jeg et indlæg om Afrikanere der bruger Instant Messaging til at skabe kontakt... deres mål er jo gennem overfladisk chit chat at få hjælp til at skjule deres påståede enorme million formue --- det sædvanlige scam --- på det seneste lader de som om de bor i USA... fair nok for det, men jeg har efterhånden kommunikeret med langt over 1.500 forskellige personer - ja, nok endda flere - via Yahoo Messenger (som er deres fortrukne redskab) - og man kan spotte en afrikaner med det samme... de er nemlig de ENESTE der bruger "buzz" funktionen HELE tiden, hvis ikke man lige svarer indenfor 10 sekunder... og så er de ringe til engelsk... Meget ringe!

På Yahoo - i modsætning til MSN - kan man blive kontaktet uden forudgående tilladelse - og det er faktisk underholdende - jeg bliver nok "antastet" i snit 1-2 gange om ugen.

Tit er det "piger" der søger en mand --- men efter få minutters chat har man afsløret dem... jeg morer mig med at lade som om jeg er single når de spørger.. og så kører samtalen helt frem til de endelig afslører deres "alterior motive".

Hvis du bliver approached - og du har 10 minuter, så kør dem rundt i manegen. God underholdning... især fordi de er så ringe til engelsk at de ikke forstår halvdelen af det du skriver ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)