Hej Amino. Jeg skal overvejer at starte en odds, ligesom man ser hos Bet365 osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det koster at få lavet en så, avanceret hjemmeside. Venlig hilsen Nicholas |
Puha, det var noget af et stort projekt du havde i tankerne.
En bookmaker bruger normalt oddsættere til at sætte odsne. hver oddsætter har typisk et par områder (fodbold, håndbold ishockey osv) som de styrer. De snakker dog med hinanden.Der er ingen der er god til alle sportsgrene, så tror ikke du kan nøjes med en.
Jeg tror sådan en side som bet365 har omkring 5 oddssætere og de får nok 40.000 ca
Så er det sådan nogen som danbook (købt af sportingbet) der havde en comuter der samlede alle odsne ind fra alle andre bookmakere og så brugte dem på egen side. Fordi det lykkes var fordi danbooks TBP var højere end alle andre (97%).
Men altså jeg tror vi er oppe i mange millioner for at du overhovedet kan starte sådan noget op. Og ved faktisk ikke hvor svært det er overhovedet at få lov til at gøre det. Men du skal som minimum følge spillelovgivningen og hvad jeg har hørt, så er det et helvedes til administrationsarbejde
Men held og lykke