Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Markedsføring Til Det Udenlandske Markede?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har mit eget produkt, 3 ebøger skrevet på engelsk + affiliate markedsføring,
der passer præcist til mine egne produkter. Jeg vil gerne spørge om der er andre
her på Amino, der laver ganske almindelig internet markedsføring til det udenlandske markede?

Hvordan modtager i betaling for jeres egne produkter, fra udenlandske kunder, med Paypals
meget lave salgslimit i tankerne.

Affiliate delen er jo lig med Clickbank checks, men hvordan undgår i Paypal? Hvis man har
adgang til store mængder kunder, kan man jo tjene ret meget, hurtigt. Bruger i mon en
udenlandsk webshop? På forhånd tak, for enhver feedback. Venlige hilsener
Kim 
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:29

Hej Kim

Jeg har lige lanceret et par produkter til US markedet. 

I lang tid prøvede jeg at få det hele sat op med 1ShoppingCart.com da jeg helst gerne ville undgå Clickbank. 1ShoppingCart har både affiliate- og autoresponder styring og funker egentligt meget godt.

Problemet var bare at det viste sig næsten umuligt at få en merchant account så man kunne modtage kort betalinger (jeg skal ikke kede dig med detaljer, men min launch er blevet mere end et halvt år forsinket).

Nu er jeg så endt med Zenbilling.com der faktisk er et dansk produkt. Det gode ved dette er at man så kan benytte en betalingsgateway som Quickpay (og en merchant account/indløsningsaftale med Swedbank, Euroline eller NETS).

Nogen mener at zenbilling er lidt dyrt, men sælger du informationsprodukter med 100% (minus affiliate selvfølgelig) så er det en no brainer. Der er også mange der betaler væsentligt mere for deres DanDomain shop om måneden herinde.

Eneste udfordring jeg har haft med Quickpay er at de insistere på at sende alle kombinerede VISA/Dankort videre til NETS (dankort delen) og ikke Swedbank som jeg ellers har VISA og Mastercard aftale med. Jeg har så prøvet at ansøge NETS om en Dankort aftale (så jeg også kan tage kombinerede VISA/Dankort), men de kræver de at priser står i DKK og handelsbetingelser på dansk, hvilket er dybt tumpet fordi jeg gerne ville kunne tage de danske kunder med VISA/Dankort også (alt mit indhold er på engelsk...). Så her ved jeg ikke lige hvad jeg gør.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 11:06
Hej Rasmus
Tak for svaret. Jeg vil klart checke Zenbilling.com. Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg forsøgt, at finde en hel simpel betalingsløsning. Har også checket 1Shoppingcart, Authorizenet og alt andet.

Jeg tænker også på Wp-eStore og Woocommerce. Rasmus hvad er din indstilling mht Paypal (hvis man fik limit hævet via dokumentation)2Checkout/Payza/eWire, moneybookers og andre mulige payment gateways?

Jeg tror simpelthen, at jeg er nødt til, at tage et kursus i e-commerceStick out tongue, alt andet indenfor markedsføring har jeg styr på. Betalingsdelen er noget jeg tror mange europæere tror, er meget enkel. Må jeg spørge dig om, hvorfor du ikke er så vild med Clickbank?

Med venlig hilsen
Kim
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:54

Kim2c:
Har også checket 1Shoppingcart, Authorizenet og alt andet.

Reelt er der pt et par spillere som bliver brugt i USA

1ShoppingCart: er den billigste løsning (og ret brugt). Den er dog gammel og det mærkes i interfacet og hastigheden af nye features

InfusionSoft: Storebror og rigtig god til "business automation". Den er bare forholdvis dyr at komme i gang med. Jeg synes en fyr som Brendon Burchard gør det rigtigt godt og han har fornyeligt anbefalet enten 1ShoppingCart eller InfusionSoft (han har selv brugt InfusionSoft). I hvert fald indtil nu, fordi han har fornyeligt skiftet til:

Office Autopilot: Jeg har prøvet de to andre, men ikke denne. Efter sigende skulle den være prissat nogenlunde som Infusionsoft, dvs noget mere end 1SC.

Og derfor endte jeg på Zenbilling.com. De kan stort set det samme som 1SC men på en meget "pænere" måde. Samtdig er det et ny produkt og Calvin der står bag tilføjer hele tiden nye ting. Så sent som et par dage siden opdagede jeg en lille fejl og han havde den rettet i produktion på et par timer. Prismæssigt ligger ZB på ca det samme som 1SC.

Kim2c:
Jeg tænker også på Wp-eStore og Woocommerce. Rasmus hvad er din indstilling mht Paypal (hvis man fik limit hævet via dokumentation)2Checkout/Payza/eWire, moneybookers og andre mulige payment gateways?

Jeg har aldrig overvejet et egentligt shop system. Når vi snakker informationsprodukter er der nogle andre spilleregler end en almindelig shop. Fx. køber du typisk kun eet produkt af gangen og derfor har du ikke brug for et katalog af produkter. Samtidig har man også gerne behov for affiliate styring og integration med autoresponder (hvis det ikke er en del af systemet).

Jo det havde været billigere bare at sætte WordPress og WooCommerce op, men jeg havde simpelthen ikke kunne opnå det jeg gerne ville.

Problemet med alle de smarte gateways er at de er amerikanske og det er stort set umuligt at få en amerikansk gateway for en europæisk virkomshed. WorldPay ville gerne give mig en gateway (og merchant account), men de havde simpelthen så mange åndede krav at det reelt var umuligt (med abonnement produkter måtte de maks køre 12 måneder og jeg måtte ikke sælge produkter med "lifetime access"?!?!).

Pt er der kommet Paymill.com der er en Europæisk Stripe.com klon. Dem forventer jeg mig en del af, og jeg tror inden længe også at det vil være muligt at bruge dem i Zenbilling. Så bliver det pisse let at kunne modtage VISA og Mastercard (jeg har allerede en aftale med dem - bruger den bare ikke - men så er jeg klar).

Du kan selvfølgelig ikke tage Dankort, men det monopol får vi nok aldrig brudt.

Kim2c:
Må jeg spørge dig om, hvorfor du ikke er så vild med Clickbank?

Ja da... For det første fordi der er så mange produkter på clickbank der er noget lort og som lover en masse i deres salgsbreve som de ikke kan holde. Det synes jeg har tærret noget på deres brand. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan mine kunder ville have det med at der stod Clickbank, men jeg vil bare helst ikke associeres med dem.

Det ved Clickbank også selv, så det sidste jeg så af ændringer til deres "terms and conditions" var at nu skulle man indsende hele "scriptet" til en salgsvideo (hvis man altså brugte video) så de kunne godkende den. WTF?

Så jeg endte bare ud med at hvis det var det her jeg skulle tjene min penge på, så skulle det fløjtfisende gøres ordentligt :).

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 16:32
Hej Rasmus
Jeg er helt med på dine oplevelser, med at søge efter smarte hurtige løsninger til din websiteHmm. Jeg tror, at jeg på et lidt senere tidspunkt vil gå over til en decideret webshop, men lige nu ser Wp eShop godt ud, fordi jeg har deres medlemsskabsplugin, som virker fremragende. Wp eShop kan servicere med 2Checkout + Paypal + Manuelle betalinger. Faktisk kan jeg bruge Paypal/Clickbank/Amazon til dette projekt, jeg laver lige nu, uden eShop. De 2 Affiliate produkter jeg sælger, giver ret meget, så det bør ihvertfald gå lige op, med min investering i trafik (350-400$). På denne måde får jeg tracking resultater på betalingsmåder og produkter. De 2 produkter jeg har sendt ud før, som dig, Rasmus, har været gratis produkter udelukkende via PPC, fik 2 små gode lister. Lige 2 opklarende spørgsmål til dig Rasmus, når du får tid. Rasmus har du overvejet at hæve Paypal limit, via den lidt sære dokumentationsmåde de kræver? Er du medlem, af en gruppe, her på Amino?

Med venlig hilsen
KIm
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:37

Kim2c:
men lige nu ser Wp eShop godt ud, fordi jeg har deres medlemsskabsplugin, som virker fremragende. Wp eShop kan servicere med 2Checkout + Paypal + Manuelle betalinger.

Jeg bruger Wishlist Member som er et WP plugin til medlemssider. Fantastisk plugin. Det integrerer til en del forskellige gateways (herunder blandt andet også 1SC, Paypal og clickbank.... og så selvfølgelig Zenbilling). Det er et af de meste brugte plugins. Det er også understreget af at det er det eneste medlemsside plugin som Zenbilling integrerer med.

Kim2c:
Lige 2 opklarende spørgsmål til dig Rasmus, når du får tid. Rasmus har du overvejet at hæve Paypal limit,

Jeg har kørt en del betalinger over Paypal så ja jeg har en business account (tror jeg det hedder).

Kim2c:
Er du medlem, af en gruppe, her på Amino?

Det tror jeg ikke umiddelbart, jeg har i hvert fald ikke modtaget et rygmærke endnu ;)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 16:38

Jeg mente selvfølgeligt Wp eStore og ikke eShopSurprise

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 16:45

Hej Rasmus
Tak for det ultra hurtige svar. Meget interessant. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 03:39

Hej Kim

Hvis du har gode affiliates hører jeg meget gerne fra dig. Pt er jeg selv i gang med at opbygge affiliates til mit eget produkt (50% recurring!) så hvis du kender nogen :).....

Er du meget velkommen til at skrive til mig på rasmus SNABEL-A retiremyass PRIK com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)