Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Italien?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

Ville hører om der er nogen herinde der er bosat i Italien og måske kan hjælpe mig med at få kontakt til firmaet SETTE som sælger smykker eller kan hjælpe med at få fat på smykkerne? måske kan hjælpe mig med at finde ud af hvad smykkerne koster i indkøbspris. Jeg har prøvet at søge på navnet på nettet men ingen med det navn sælger smykker.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 12:07
tak for linket :)

Desværre kan jeg ikke se at nogen af dem har en hjemmeside og har ikke lyst til at ringe til 20 forskellige for at spørge om de sælger smykker.

jeg ved ikke andet om firmaet end at det hedder SETTE og er fra Italien og laver smykker.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:33

Mvh. Allan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:54

Tjahh hvis du ikke en gang gider besvære dig lidt er din interesse vel ikke overvældende stor ...... hvorfor dælen skal vi så hjælpe dig ? Men hvad det er jo altid lettere hvis man lige kan få andre til at lave det besværlige arbejde for en.

Kompass opgiver ikke firmaernes web adr. da det er betalingsoplysninger! oplysninger var tiltænkt at du have noget mere konkret at søge på!

Ravn

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 13:34
Hejsa

tak for linket men det var desværre ikke det.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 13:38
Til Ravn

Det var jo ikke for at folk skulle sætte alt muligt i værk det var mere hvis der var nogen der kendte til mærket og kunne give mig lidt oplysninger ;)

Jeg har selv søgt men ingen af de firmaer der hedder det sælger smykker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)