Jeg er 47 år og har været selvstændig stort set hele livet, jeg har være i mange brancher men har altid været inde for salget. Jeg kan derfor tilbyde omsætning, salg = nye kunder. Min del i et partnerskab vil derfor være at tilbyde omsætning.
For at det skal være et godt match skal du derfor tage dig af den daglige drift. Jeg har ikke lyst til at have noget med administrationen at gøre. Jeg er idag involveret i et firma der tilbyder virksomheder hjælp til at finde nye kunder. Jeg har derfor adgang til mange salgsresuser og kan
garantere en god omsætning.
Jeg ser helst, at du har en forretning som kører idag. En forretning som har omsætning og at der er plads til at du trækker løn og at der er plads til en lille løn til en ny partner. Du sidder idag og tænker, hvordan får jeg flere kunder - NU skal der ske noget mere, og her kan jeg være et match.
Jeg skal have en ejerandel af forretningen og noget løn pr mdr. for mit arbejde.
For at der ikke skal gå debat i denne tråd, vil jeg bede dig om at sende mig en mail hvis dette har din interesse.
Skriv lidt om hvilken forretning du har I idag og hvordan du ser samarbejdet folde sig ud, både med ejer andel, løn men også med dit og mit arbejde. Jeg ser frem til at høre fra dig - skriv på denne mail info@jfkinvest.com |
Forretningspartner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)