Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har i længer tid arbejde hård på min hjemmeside: creatonaut.dk og synes det er på tide at få lidt feedback, da den desværre ikke er den mest vel besøgte endnu :)

Jeg ville være super taknemlig, hvis I ville komme med et par ord. Blandt andet hvor nemt det er, at book en kunster o.l.

Hilsen

Timm Jakobsen

Creatonaut.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 09:12

Hej Timm,

Jeg har kigget din hjemmeside igennem og har liget et par punkter :)

Jeg synes at der mangler nogle farver. Der mangler noget fangende og nogle knapper, der giver en lyst til at trykke på. Jeg er lidt i tvivl om, hvad du egentlig gerne vil signalere med denne hjemmeside. Jeg ville lægge en strategi for, hvor du gerne vil have folk hen og hvad du gerne vil signalere med din side.

Mvh
Toke

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:18

Hej Tim,

Taget i betragtning af at det er et "oplevelsesbureau" så virker siden lidt flad og kedelig synes jeg? :$ 

- Der er på forsiden for meget luft fra banneret og ned til indholdet.

- Knapperne under logoet virker ikke?

- Hvorfor har du overhovedet "grafik" oppe i venstre hjørne? :)

Jeg kan godt sætte pris på at du har lagt en masse kræfter i det - Men i forhold til mig, så er du altså ikke i mål endnu.

- Håber at du kan bruge denne indlæg.

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 10:23

Hej Timm,

Ideen med den store slide er ok men jeg synes den dominere for meget, den stjæler alt opmærksomheden og hvis det ikke lige er en klovn man søger, kan det være man hopper af vognen her. Bare min tanke...jeg synes ikke rigtig jeg ser andet end din slide når jeg kigger på siden.......

Når jeg først finder booking er det sådan informativt nok og jeg kommer egentlig til den information de fleste reelt nok søger når de finder din side. Derfor tror jeg at du på forside skal skabe mere fokus på "booking" F eks lave et slide med Booking, eller gøre dit store slide lidt mindre og et par af menupunkterne "lidt federe i skrift" så man hurtigt kan se "booking"

Alternativt kan du også under en lidt mindre slide lave 2 pæne bokse, hvoraf den ene er "Book her" eller "booking", således at dine fremtidige kunder ser muligheden med det samme og ikke smutter for hurtigt....

Hertil synes jeg teksten forneden på siden er lidt kedelig sat op

Håber det er brugbart, der er formentligt delte meninger....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)