Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, men kan ikke købe det. Hvad gør jeg ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at hente de gratis temaer, der kan være placeret malware i dem.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:
Så vidt jeg forstår det så søger du andre steder at købe det eller ? 


Ling Google 
<--tjek

Tror den er gratis her: http://www.wikmag.com/avenue-magazine-theme-by-themeforest.html

https://www.google.dk/search?num=10&hl=en&bih=682&biw=1467&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw&q=avenue%20wordpress%20theme&ei=-d_1UOUGwoazBpKBgeAE

 

Hej
I det min ven sat op for mig vist sig og være samme fejl som det viser sig også at være på det design som du linker til at den slette alt hvad der findes i mappen "wp-content" på min database. Det sker efter 5-7dage at siden er helt hvid og så er mappen tom! - One.com siger at de ikke kan se nogen hacker (som jeg troet) det først var. jeg søger derfor et svar hvis en kan hjælp mig, fordi jeg vil vildt godt ha et godt design til www.dk-event.dk nu hvor min hjemmeside for så meget besøg for tiden :) og det design var bare så godt fordi jeg kunne dele den op i 6 områder. 

Måske jeg skal betale mig fra det, og det er måske vejen frem :)  

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har en ide til hvad jeg kan gør ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad der sket men da vi fik lagt designet ind på www.DK-EVENT.dk så virker det fint og så godt at jeg bliv vild med det :D - Men så ca en uge efter bliv hele hjemmeside lagt ned hele 2 gange på kort tid, og jeg fik den op og køre igen og den bliv hacket igen :( rigtig træls men nu har jeg fået det gammel design tilbage uden nogen fejl. 

Nogen som ved hvad det kan skyldes ?

Vil godt ha det design ind, men ikke hvis der er problemer

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten sikker på at din ven ikke har det fra lovligt sted siden at det bliver ved med at fejle

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem der ligger premium themes ud til ulovlig download vælger i de fleste tilfælde at ligge et script ind i header.php

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke fejl på siden nu :) men ja det tror jeg også du har ret i :( og det er meget træls når jeg var så glad for det. Mine fotograf synes det var godt at få opdelt det. Så nu skal jeg bare finde en som kan laver det for mig igen

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hari

Hari:
Så tænker jeg hvordan kan de finde ud af hvem der har betalt og hvem der har downloadet gratis ?

Jeg går ud fra at man indtaster sit navn og sin email ved gratis download!? Man går vel heller ikke ud og bryder loven, bare fordi ingen lige ser det?

Det var mest ment som et venligt råd om at passe på med licens overtrædelser, det kan koste mange penge til ejeren af et produkt.

Nu skriver du at han har betalt og så er det jo ok, med mindre at han har købt det af en (hans ven) som ikke har lov til at sælge det.

Så jeg håber da at han har købt det og kan bruge det lovligt, hvis han ellers får det til at fungere :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Hej Hari

Hari:
Så tænker jeg hvordan kan de finde ud af hvem der har betalt og hvem der har downloadet gratis ?

Jeg går ud fra at man indtaster sit navn og sin email ved gratis download!? Man går vel heller ikke ud og bryder loven, bare fordi ingen lige ser det?

Det var mest ment som et venligt råd om at passe på med licens overtrædelser, det kan koste mange penge til ejeren af et produkt.

Nu skriver du at han har betalt og så er det jo ok, med mindre at han har købt det af en (hans ven) som ikke har lov til at sælge det.

Så jeg håber da at han har købt det og kan bruge det lovligt, hvis han ellers får det til at fungere :-)

Venlig hilsen Jens Andersen



Mit var heller ikke for at nedgøre dit svar men bare for nysgerrigheds skyld :D ikke andet.
Men når det nu er sagt, så nej jeg er ikke en der er 100% efter loven. Lidt overtræder man den da altid.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker dette her design http://themeforest.net/item/avenue-a-wordpress-magazine-theme/289114?ref=ThemeSector&ref=ThemeSector&clickthrough_id=110816989&redirect_back=true på lovligt vis, men jeg kan ikke købe det herind fra har prøvet mange måder men uden hele. - Så jeg vil høre om der er en som kan hjælp mig med det

Jeg kunne vildt godt bruge det på www.DK-EVENT.dk fordi den kan opdele mine hjemmeside i 6 dele (Vi har 5 regioner i danmark) dem kan jeg få vist frem på forsiden, altså mine billeder kan bliv vist bedre frem end som de gør nu :)

vh johnny sørensen

skriv herinde eller mail mig på mail@dk-event.dk

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)