Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hello :O

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

En af mine venner i branchen som jeg har mødt via Ryze-forum i USA forklarede at der fandtes et rimeligt godt MLM forum her. Har lige set mig lidt omkring og det ser jo spændende ud !!  

Selv er jeg iøjeblikket på sommerferie herhjemme, men bor normalt i Las Vegas. Har været involveret i MLM i maaaaaaaange år - alt for mange lol - men, lever fantastisk godt af det i dag  

Ville bare lige sige hej og kigge forbi en gang imellem. Ser som sagt meget spændende ud her hos Amino.

Love & prosperity

Joan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Velkommen til Joan
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:50
Hej Joan,

Du skal være så velkommen - glæder mig til at læse dine indlæg.   

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:31

Hey Joan.. cool at have en med all the way from Overthere... hvilket selskab repræsentere du? Mulighederne er jo uanede i forhold til valg af selskab i USA...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:45
Hej Joan!
Ser du er på ferie - Lyngby - pt. - det lyder spændende - network marketing i mange år - har du lyst til at fortælle om dine erfaringer og hvilke firmaer du har arbejdet med - måske også dit syn på den forskellige opfattelse af denne forretningsmulighed i US og Europa?

Det er mit indtryk at der i Europa er megen aversion mod denne branche - men også at den til trods er i en vældig udvikling!

Hvad mener du ?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:48
Dato: 31-07-2007 22:44:59 Forfatter: john sommer

Det er mit indtryk at der i Europa er megen aversion mod denne branche - men også at den til trods er i en vældig udvikling!

Hvad mener du ?

Der er ikke mere eller mindre aversion mod denne branche i Europa end i resten af verden.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:25
Hej Lasse!

Nåeee - det var nu Joan´s svar jeg forventede - men er du nu Jona ? -hehe  spøg til side - ved det godt, samme også derovre men kunne være godt at høre Joans vurderinger - ser frem til at høre fra dig Joan?

mvh john sommer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:38
Hehe! nej, jeg er ikke Joan... men det kunne jo være jeg opererede under flere alias! haha!
Just kidding, og ja - regner da med Joan kommer med input også - i mellemtiden kan vi jo så bruge tiden på at dele de erfaringer vi har gjort os via forbindelser i den store verden.

MVH

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:09

Hi Joan,

Efterlyser din vurdering og svar på spørgsmål - er du med os ?Crying

mvh john sommer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:50

Det er slet ikke sikkert Amino var interessant nok til hun dukker op igen :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)