Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Templates / design til Umbraco?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen Aminoer der ved, om der findes et sted, hvor man kan finde gratis og/eller betalings templates til Umbraco? Hvis ikke - er der så en Amino, der er interesseret i at lave et Umbracodesign til en iværksætter, der har et forholdsvis lille budget til nyt website? ASP webhotellet er klar til brug og der er tale om redesign af både logo og webdesign til en eksisterende side, som jeg netop har overtaget. 

På forhånd mange tak :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:06

Hej Jesper

Du kan tage ethvert design hvis du har adgang til kildekoden og overføre dette til Umbraco. Styrken ligger i hvordan man bruger templates filerne og razor filerne.

Derfor kan du også bruge enhver grafiker som kan lave et design - dette er bla. en af styrkerne i Umbraco

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:14

Super - det lyder godt. Jeg er bare vant til at bruge Wordpress, hvor man selv surfer rundt og finder et passende design og let kan installere det. Har aldrig prøvet Umbraco før, men jeg skal have nogle databaser kørende på siden samtidig med, at jeg har brug for CMS til at styre sidernes indhold. Det er lige teknisk nok for mig at finde ud af at installere Umbraco og sætte siderne op, tror jeg, så derfor ville det være super, hvis der var en derude, som kunne hjælpe med det.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:17

Jesper Christiansen:
Jeg er bare vant til at bruge Wordpress, hvor man selv surfer rundt og finder et passende design og let kan installere det.

Jeg har ikke stødt på det til Umbraco (desværre).

Jesper Christiansen:
Det er lige teknisk nok for mig at finde ud af at installere Umbraco og sætte siderne op, tror jeg,

Det gør jeg næsten dagligt så det kan jeg godt hjælpe med.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:23

Jesper Christiansen:
Umbracodesign til en iværksætter, der har et forholdsvis lille budget til nyt website?

Niels har svaret dig mht det praktiske om dit design, og han er en haj til Umbraco.

Når du skriver "design" og "lille budget" i samme sætning så får du mest ud af at vælge et flot standarddesign, medmindre du skyder papegøjen og kan finde en dygtig og billig grafiker. 

Der er nogle flotte themes her - kvaliteten er også teknisk varierende. 
http://themeforest.net/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Syncronet Skrevet kl. 22:33
Måske hjælper denne fra epay, men test inden du laver aftale med dem, efter kontrakt findes service ikke hos dem
www.epay.dk/moduler-til-epay/umbraco-ucommerce-betalingsmodul.asp
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:36

Syncro:
Måske hjælper denne fra epay, men test inden du laver aftale med dem, efter kontrakt findes service ikke hos dem
www.epay.dk/moduler-til-epay/umbraco-ucommerce-betalingsmodul.asp

Det du linker til er betalingsplugin til uCommerce hvis man vil bruge ePay. Det har ikke noget med design at gøre :)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:48

Tak Niels og Gita.

Jeg har været forbi Themeforest, men når jeg søger på Umbraco kommer der ingen themes frem. Hvordan kan jeg se, om et theme derinde er ok til Umbraco? Hvordan vælger man? Hvis jeg feks godt kan lide dette theme http://themeforest.net/theme_previews/47495-oliveoil-simple-portfolio-template?index=1 kan jeg så købe det og levere filerne til Niels med ønske om at ville ændre en farve til grøn og beskrive hvad jeg gerne vil have af funktionaliteter?

Jeg er lidt på bar bund, når det ikke er WP plug and play som jeg er vant til :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:49

hej Jesper

- har du fået løst opgaven ? - ellers, kan jeg bringe dig i kontakt med en ok og dygtig Umbraco-fyr med base i Århus - 

- han har et fuldtids-arbejde, men laver free-lance opgaver ved siden af 

hilsner

Dann S.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:53

Jesper Christiansen:
Jeg har været forbi Themeforest, men når jeg søger på Umbraco kommer der ingen themes frem. Hvordan kan jeg se, om et theme derinde er ok til Umbraco? Hvordan vælger man?

Med Umbraco kan du tage 99% af alle designs blot du kan se selve html-koden på alle siderne og lægge dem ind i Umbraco. Så du kan godt bruge det design som du har der HVIS de levere det som ren html.

Jesper Christiansen:
Hvis jeg feks godt kan lide dette theme http://themeforest.net/theme_previews/47495-oliveoil-simple-portfolio-template?index=1 kan jeg så købe det og levere filerne til Niels med ønske om at ville ændre en farve til grøn og beskrive hvad jeg gerne vil have af funktionaliteter?

Det kan du sagtens men det afhænger af om de har lavet en HTML-only version - ellers skal man installere det program de har lavet det til og derefter pille HTML ud af det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)