Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter støtte - mangler startkapital

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er færdig med min uddannelse om 3 dage. For ca 1 år siden oprettede jeg en enkeltmandsvirksomhed, og har lige siden da brugt al min "fritid" på at udvikle et kommercielt WP tema, som jeg virkelig tænker vil sparke røv.

Mit problem er at jeg i løbet af det år har brugt MANGE penge på abonnementer til hosting, domæner, medlemsskabs- software og anden software... da jeg ikke havde nogen indtjening under udviklingen, har jeg betalt alt det fra min privatkonto, og nu hvor produktet er færdigt, kan jeg ikke rigtig få det ud.

Jeg mangler penge til marketing delen. Selve produktet er der.

Mangler penge til at outsource video, grafisk arbejde samt copywriting.

Desuden mangler jeg penge til "annoncering" på Google og store forums som Warriorforum etc.

Hvad er mine muligheder for støtte eller for et lån? Det eneste jeg mangler er et par tusinde i startkapital, så burde jeg tjene en formue. Dette får jeg dog nok svært ved at overbevise banken om, da min økonomi igennem længere tid har balanceret lige på 0 ifht min kassekredit på -7000, og da det er et digitalt produkt.

Har desuden studiegæld på omkring de 15000kr.

Ville tro 5000kr kunne få mig i gang. Findes der et sted jeg som iværksætter kan få økonomisk støtte?

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Prøv at skriv mig en besked hvor du beskriver produktet og hvad det handler som samt hvad du mangler af kapital?.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er din nye uddannelse?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddannelsen er såmænd bare multimediedesigner, men jeg havde allerede læst datalogi og datamatiker, så har haft rigeligt tid til at fordybe mig i Wordpress udvikling, der ligger langt udenfor det en multimediedesigner normalt beskæftiger sig med.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du burde nemt kunne få et job og tjene det ind du skylder plus det løse til det sidste :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren K.:
Ville tro 5000kr kunne få mig i gang. Findes der et sted jeg som iværksætter kan få økonomisk støtte?

Hej Søren,

Har du ikke mulighed for at låne pengene af din familie eller dine venner? Beløbet er jo relativt lille. Alternativt kan du prøve Amino Kapital, men da det koster penge at bruge den service, vil det nok være for stor en omkostning.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke sende beskeder til dig, men jeg vil gerne se hvad du har lavet og evt. hjælpe (penge).

Kan du ikke skrive en besked til mig med info - gerne hvor du hører til i landet derudover ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis temaet er godt nok, så smider du det på themeforest.com og tjener pengene ind til tema nr 2. :-)

Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget, men et tema til themeforest ville jeg ikke have brugt 8 mdr på at udvikle. Det er mere omfattende end det.

Har allerede opsat betaling/medlemssiden samt forum og members area, men ja.. man kunne jo altid lave et par mindre temaer og sælge derpå.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)