hey der
www.zleep.dk er også ret billige:-) |
så er der sendt en omgang PM afsted vedr. betaling osv...
så er der sendt en omgang PM afsted vedr. betaling osv...
|
Hej Det lyder som et godt program, det vil jeg gerne med til. Vi ses den 15. Mvh Casper |
Hvis man er hurtig, er det stadig muligt at tilmelde sig arrangementet!
|
Hejsa Brian Er der mulighed for en deltagerliste i dag :) så man kan tjekke, hvem der kommer Derudover en adresse på Nini's - bare, jeg tager afsted i morgen tidlig, tidlig. Glæder mig til at møde jer andre |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
den kommer i dag... Den er næsten færdig, men er der lidt travlt på pinden i dag, så den har lige måtte vente lidt!
|
Okay. helt i orden. |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
I finder Nini's på Store Kongensgade 42, tæt ved Kgs. Nytorv. Deres hjemmeside: |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
jeg ville egentlig have mailet listen ud til alle, men så skulle skrive skrive ud til hver enkelt. Så den kommer her istedet for: Deltager: Firma:Brian Nielsen Boisen Safety A/S Christoffer Steenbeck ripNroll.dk Kasper Christjansen ItechnicJ oachim Lykke Andersen Amino.dk Keld Jacobsen Comito.dk Kristian Sørensen Cygnet.dk Jesper Jørgensen designure.dk Jacob N Jan Nielsen Freelance Systemudvikler Rune Olsen Easyflow Nick Nørgaard Nørgaard Medier Erik Henriksen Newstype ApS Casper Scavenius Jesper Holm Copenhagen A/S |