|
hey der
www.zleep.dk er også ret billige:-) |
så er der sendt en omgang PM afsted vedr. betaling osv...
Debat
|
så er der sendt en omgang PM afsted vedr. betaling osv...
|
|
Hej Det lyder som et godt program, det vil jeg gerne med til. Vi ses den 15. Mvh Casper |
|
Hvis man er hurtig, er det stadig muligt at tilmelde sig arrangementet!
|
|
Hejsa Brian Er der mulighed for en deltagerliste i dag :) så man kan tjekke, hvem der kommer Derudover en adresse på Nini's - bare, jeg tager afsted i morgen tidlig, tidlig. Glæder mig til at møde jer andre |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
den kommer i dag... Den er næsten færdig, men er der lidt travlt på pinden i dag, så den har lige måtte vente lidt!
|
|
Okay. helt i orden. |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
I finder Nini's på Store Kongensgade 42, tæt ved Kgs. Nytorv. Deres hjemmeside: |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
jeg ville egentlig have mailet listen ud til alle, men så skulle skrive skrive ud til hver enkelt. Så den kommer her istedet for: Deltager: Firma:Brian Nielsen Boisen Safety A/S Christoffer Steenbeck ripNroll.dk Kasper Christjansen ItechnicJ oachim Lykke Andersen Amino.dk Keld Jacobsen Comito.dk Kristian Sørensen Cygnet.dk Jesper Jørgensen designure.dk Jacob N Jan Nielsen Freelance Systemudvikler Rune Olsen Easyflow Nick Nørgaard Nørgaard Medier Erik Henriksen Newstype ApS Casper Scavenius Jesper Holm Copenhagen A/S |