I denne uge skal jeg beskæftige mig med emnet: Finanskrisen.
I den anledning ville vi høre fra unge, hvordan de bliver ramt af krisen.
Hvis du er en ung der har noget at fortælle vil vi meget gerne høre det. Det kunne hjælpe utrolig meget at høre fra dig. Fortæl alt det der falder dig ind! Vi citere på ingen måde, til vores fremlæggelse.
Det her bliver bare brugt til at få noget mere viden!
Go´ dag
Mvh
Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Du må gerne citere det hvis du vil :) Jeg og unge jeg kender er ikke rigtigt blevet ramt af krisen, man kan finde fritidsarbejde hurtigt og gaver får vi stadig. Så vi er slet ikke blevet ramt af krisen, fordi vi ikke ejer fast ejendom, pensioner osv. endnu. :)
Jeg er 26 og min kæreste 25. Vores virksomhed kører fortsæt uændret uanfægtet krisen. Vores udlejede ansatte hos Mærsk Olie & Gas arbejder stadig på fuld tid og modtager lønstigninger, længere kontrakter, m.v.
Krisen har ikke rørt os det mindste. Det går bedre end aldrig før, og i 2012 skiftede vi vores gamle bil ud med en spritny.
Det kommer jo meget an på, hvilket erhverv, man er i. I vores erhverv ændrer arbejdsmængden sig ikke ret meget. Der er stadig brug for dygtige ingeniører i olieindustrien. Vi er endda gået fra 3-måneders-kontrakter til længere kontrakter. Vi har altså opnået mere stabilitet gennem de sidste 2 år.