Hej Aminoer, Nu har jeg prøvet at læse lidt rund på de forskellige emner, men finder ikke helt et præcist svar. Jeg kan ikke se alle mine indgående links til mit site. Heller ikke i google webmastertools. Det skal siges at: For nogle måneder siden indekserede vi siden, den er blever ændret EN DEL siden, og der er mange undersider som har fået nye navne. Forleden indekserede vi den igen i google webmastertools. Google bliver ved med at finde en underside, som dog ikke længere eksisterer - hvorfor det? Når jeg laver link building, besvarer forums, blogs osv benytter jeg kun www.kbhvandski.dk og skriver ikke http:// foran. Burde jeg det? Nå men. Skal jeg bare vente før jeg kan se dem, de indgående links? Hvordan ved jeg om min side er indekseret rigtigt? Jeg kan faktisk heller ikke spore hvilke sider jeg selv linker til... Siden er ikke helt færdig endnu, så I vil helt sikkert se nogle fejl. Sig dem gerne, det kan være vi ikke er klar over dem, og så kan det da blive rettet. På forhånd tak. Denise Københavns Vandski Klub |
Denise Conradi:Nå men. Skal jeg bare vente før jeg kan se dem, de indgående links?
Hvor lang tid siden er det at du har lavet de nye backlinks du snakker om ?
Jeg har opsporet nogle backlinks et fra henrik-bondtofte side hvor du skriver okt. 25 2012, nu tror jeg ikke det er det eneste hvis du har været aktiv, men forums og blog kommentar, men der er links til side, bare ingen med ankertekster der kan bruges !
Vh
TomN