Hejsa! Jeg er lige hjemvendt fra en rejse i Thailand. Jeg har fået en god idé til et produkt at importere. Jeg ved bare ikke om man må:( Det er et lægemiddel, som får en ubehag væk. Jeg ønsker ikke at sige præcist hvad det er, men jeg kunne forstille mig, at produktet kan sælges på apoteker uden recept. det er altså ikke en pille eller andet, der går ind og hindre en sygdom. Det er langt mere beskedent. mit spørgsmål går på, om jeg overhovedet må importere sådanne produkt fra Thailand?? På forhånd tak for svar! :) |
dalle333:Hejsa!
Jeg er lige hjemvendt fra en rejse i Thailand. Jeg har fået en god idé til et produkt at importere. Jeg ved bare ikke om man må:(
Det er et lægemiddel, som får en ubehag væk. Jeg ønsker ikke at sige præcist hvad det er, men jeg kunne forstille mig, at produktet kan sælges på apoteker uden recept. det er altså ikke en pille eller andet, der går ind og hindre en sygdom. Det er langt mere beskedent.
mit spørgsmål går på, om jeg overhovedet må importere sådanne produkt fra Thailand??
På forhånd tak for svar! :)
Hvordan skulle vi fortælle dig om du må importerer det? - Der er jo ingen beskrivelse af hvad det er? Hvis der er medicin er det åbenlyst at du sikkert ikke må uden at det er tilladt i EU osv.
Hvis det er urter er det sikkert en anden sag. Hvad med en email peget imod fødevarestyrelsen og/eller sundhedsstyrelsen.
De svarer faktisk rimlig hurtigt.