Jeg har lavet lidt indlæg på en ''forsjov'' blog, og jeg har flere af dem hvor de kommer fra. Min ide går ud på noget jeg kalder Society Opinion, det omhandler min mening om samfundet/verdenen - og noget som gør at jeg kan hjælpe mig selv. Jeg har her et indlæg og jeg vil gerne vide hvad i syntes om det og om det er noget der er det værd. Hvad ville en verden være uden kærlighed, omsorg eller fanatikere? Det her har jeg undret mig over i rigtig lang tid og det har både gået mig på, og egentlig også fået mig til at tænke over en masse jeg f.eks. har set på tv’et, hvad jeg møder i min hverdag og så videre. Alle kender vel Gordon Ramsay – han kan virke hård og uretfærdig for nogle, men nej! Han er RETFÆRDIG og viser samtidig RESPEKT for modparten. Han hjælper dem og sender dem videre til en bedre tilstedeværelse. I dag så jeg et afsnit af Hotel marridt, og jeg blev nærmest rørt over hvordan han kunne få gejsten op i en kok igen, det var nærmest rørende. Så på den måde kan man både kalde ham en fanatiker med et twist af kærlighed og omsorg – det er jo fantastisk!? Mange har ikke overvejet at der ikke er nogle til at bære dem igennem livet. Livet er en kamp. En kamp som der skal kæmpes hver dag. Det kan være en kamp som kan være god, dårlig eller neutral! Derfor har vi brug for kærlighed, omsorg og fanatikere som går op i deres ting. Der vil kæmpe for, at nå deres mål! Hvad ville verdenen være uden dem? Det jeg vil have ud med det her indlæg er at du skal tro på dig selv, du skal ikke gå rundt og være en andens lykkesmed – go be a star! Du kan og du vil! Striving for succes without hard work is like harvest where you havent planted! Hvis du ikke forestiller dig du kan gøre tingene, og du ikke stræber efter det. Vil du ikke kunne gøre det! Jeg taler omkring nogle ting som der kan opstå i enhver persons hverdag, og det sker dagligt at man føler at du ikke kan gøre en ting – GU FANDEN KAN DU SÅ! Just believe in your self! Hvis du kan drømme det kan du gøre det – Walt disney!
|
Noget jeg har tænkt over!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)