Jeg står og skal bruge et banner i størrelsen 961x186 pixel til annoncering for min webshop Phonewear (salg af accessories til smartphones)
Banneret skal være simpelt og professionelt, og selvfølgelig vække interessen hos folk, så de klikker på banneret og giver trafik til webshoppen.
Jeg søger derfor en kompetent grafiker, der kan fremvise tidligere arbejde, og som finder måske allerede har idéer til banneret og føler sig inspireret til at lave det.
Der vil i fremtiden komme flere opgaver til vedkommende, såfremt jeg er tilfreds, naturligvis :)
Banneret skal gerne være leveret inden mandag d. 21. januar 2013.
Rigtig god søndag :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Jeg vil som kompetent faglært grafiker med praktisk erfaring gerne lægge billet ind på din opgave. Jeg kan sagtens sende forrige opgaver på banner, header og diverse... Men du kan også se noget snille her: www.hvaderlos.dk Og hvis du kan lide det du ser, og kan levere alt råmateriale der skal til + tekst og præcis angivelse på opsætning, så koster det dig kun 1 time.
Og da jeg er vant til at arbejde med sager til både web og tryk, opbygge messer og andet, kan jeg fremover snildt være din grafiske partner til en frisk lav pris ;) Du skriver blot til info@hvaderlos.dk
Du må have en god aften
Med venlig hilsen Christina fra Hvaderlos Grafisk Designteknolog og E-konceptudvikler
Det lyder som en spændende opgave. Afhængigt af hvad du helst vil have, og hvor du skal bruge banneret, kan jeg lave et animeret eller et stationært (ligesom mit eget herunder) til dig. Jeg har selvfølgelig allerede nogle idéer, men jeg vil gerne snakke lidt mere med dig om dine ønsker, inden jeg kommer med dem.
Kontakt mig via min hjemmeside: http:www.livingweb.co
Glæder mig til at høre fra dig.
:) fra Brita
PS: Jeg har en designuddannelse og har arbejdet med webgrafik i over 15 år, blandt andet hos Zentropa og Andelskassen.
Hej Søren, Jesper, Lasse, Christina, Nils og Brita,
Mange tusinde tak for jeres henvendelse! Jeg har udover jeres også modtaget et hav af privat beskeder fra super dygtige folk. Og jeg har valgt starte et samarbejde med en af dem.
Jeg håber I alle får en masse fedt arbejde i fremtiden!
Rigtig god dag :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.