Hej Aminoer. Jeg har et markedsføringsprodukt på lager som jeg ønsker at nogle herinde kan bruge i deres forretning til at skabe ekstra omsætning. Produkt: Gavekort på et 3 dages mini Cruise fra Kiel til Gøteborg - gælder for 2 personer med eget kahyt og bad. Kunden vil selv kunne booke deres egen afgang, og gavekortene gælder helt ind til den 31. december 2013. Kunderne bruger dem til, tilgift til eget produkt, mersalg, kunde konkurrencer, messer, osv Hvis man som mand og kone vil booke sådan en tur unden gavekortet koster turen på stenalines hjemmeside 3440 kr. vi har solgt dem på en kampagne til KUN 1170 kr pr stk. Værdien står stadigvæk indeni gavekortet.. jeg har et parti tilbage, og vil af med dem hurtigst muligt, og derfor er jeg villig til at sælge dem til en pris af KUN 199 kr stk. + moms. men ved brug af markedsføring er det selvfølgelig fradragsberretiget. En Pakke = 20 stk gavekort jeg har 16 pakker tilbage, først til mølle! Prisen kan kun forhandles hvis man køber alle 16 pakker. ellers fast pris på 199 kr pr gavekort for 2 personer, (gavekortet leveres med lækre billeder og i ordentligt kvalitet. Kontaktes på oleringgaarddk@gmail.com - hurtigst muligt |
attraktivt markedsførings produkt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)