Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besked fra Houkou GOZACK

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lund
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  Sampi Sports Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige fået denne beskes (ja, jeg ved godt det er BS) på Amino.

I Aminosammenhæng er det nyt for mig. Andre der også får disse?

I'm Barrister Houkou GOZACK,Private lawyer to Late Mr Peter Andreas,a national of your country, who used to work as the Director of petroliers total benin On the 27th of May 2008 my client and his family were involved in a car accident unfortunately lost their lives, my client had an account valued at about Two Million Eight Hundred Thousand Dollars deposited in Bank here, Please send your email address and phone number to me so that I will send more details to you.

Contact me via my email ID, j.batiste283@laposte.net
Cell: +229 96 78 09 02
Houkou GOZACK

24-timers Le Mans-inspireret cykelløb - www.oresund24.se

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:33

Jeg har fået den samme. Utroligt at de begge to hedder Peter og at det er det samme beløb! Jeg er ked af at du har mistet en slægtning, men se det fra den lyse side, du får en masse penge ;)

Dear, Lars Østergaard

I'm Barrister Houkou GOZACK,Private lawyer to Late Mr Peter Østergaard,a national of your country, who used to work as the Director of petroliers total benin On the 27th of May 2008 my client and his family were involved in a car accident unfortunately lost their lives, my client had an account valued at about Two Million Eight Hundred Thousand Dollars deposited in Bank here, Please send your email address and phone number to me so that I will send more details to you.

Houkou GOZACK

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:45

Vil det sige, at I begge to arver 2.800.000 dollar? I skal ikke engang dele beløbet, selvom det "kun" var det beløb afdøde efterlod sig?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:47

også mig ;) 

Tyder på Amino er invaderet med NIGERIA MAIL !!! 

Dear, Mikkel Westh

I'm Barrister Houkou GOZACK,Private lawyer to Late Mr Peter Westh,a national of your country, who used to work as the Director of petroliers total benin On the 27th of May 2008 my client and his family were involved in a car accident unfortunately lost their lives, my client had an account valued at about Two Million Eight Hundred Thousand Dollars deposited in Bank here, Please send your email address and phone number to me so that I will send more details to you.

Houkou GOZACK

http://www.mwcreation.net

Fra Lund
Tilmeldt 5. Jan 13
Fra  Sampi Sports Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sådan jeg læser det.

Har sendt kontonummer, kortnummer, udløbsdato, sikkerhedsnummer, CPR, så nu går der vel et par dage, os så skal I ikke forvente at høre meget mere fra mig :)

PS: vær lige lidt stille med det, der er ingen grund til at SKAT skal drages ind i det ;)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:12

Der har været et par tråde omkring det, så de bliver sikkert snart fixet. Men ja det er da irriterende, selvom jeg faktisk synes Amino gør det rimelig godt i forhold til andre forums. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:53

Vi ikke undgå den slags.
Når folk manuelt laver en profil og skriver den slags, så kan ingen teknologi holder dem ude.
Han er slettet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:03

Kim-Andreas Æbelø:
I Aminosammenhæng er det nyt for mig. Andre der også får disse?

Jeg har også fået den. Eksperten.dk har samme problem.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Lund
Tilmeldt 5. Jan 13
Fra  Sampi Sports Skrevet kl. 16:50

@Martin.

Det var på ingen måde ment som en kritik af Aminos systemer. Jeg ved godt, at vil man igennem, så kommer man igennem.

God weekend.

Kim

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 22:31

Hey jeg har også arvet :)

Dear, Joan Rygaard

I'm Barrister Houkou GOZACK,Private lawyer to Late Mr Peter Rygaard,a national of your country, who used to work as the Director of petroliers total benin On the 27th of May 2008 my client and his family were involved in a car accident unfortunately lost their lives, my client had an account valued at about Two Million Eight Hundred Thousand Dollars deposited in Bank here, Please send your email address and phone number to me so that I will send more details to you.

Contact me via my email ID, j.batiste283@laposte.net
Cell: +229 96 78 09 02
Houkou GOZACK

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)