Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringstid i ordre bekræftigelsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor mange af jer oplyser et produkts leveringstid i ordrebekræftigelsen? (vi taler webshops ejere her)
Fra 8240 Risskov
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magle

 

Jeg skriver "inden for 8 dage fra ordrebekræftelse", fordi 8 dage er lagerhotellets frist for at få varen leveret.

Det er jo et noget "svævende" tidsangivlese.

Går dit spørgsmål på, om vi angiver præcist leveringstidspunkt, om vi angiver maksimal ventetid, eller bare om vi nævner noget med leveringstidspunkt overhovedet?

 

Med venlig hilsen

Marianne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen webshop, men jeg handler ikke steder, hvor de ikke vil fortælle mig, hvornår jeg får den vare jeg har betalt for


Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var nu sådan set bare lige for at tjekke hvor mange der overholdte pbs betingelser. Da man ifølge dem skal angive et forventet leveringstidpunkt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-07-2007 16:06:18 Forfatter: Business

Har ingen webshop, men jeg handler ikke steder, hvor de ikke vil fortælle mig, hvornår jeg får den vare jeg har betalt for



 

Det gør jeg heller ikke, men jeg kan godt nøjes med at læse det på deres webside, jeg behøver ikke have det i ordrebekræftigelsen. Du modtager jo heller ikke en ordrebekræftigelse før du har afgivet orden :-)

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har min egen webshop.
På forsiden står der. Bestil idag og modtag imorgen.

Hvis der er leveringstid står det ved den enkelte vare når der bestilles. Jeg ønsker ikke mine kunder skal være i tvivl om hvornår de får deres varer. Jeg tror, at hvis ens kunder går og venter i uvidenhed kan følelsen af ventetid godt føles længere end den egentlig er og måske handler de ikke hos os mere. Ved de at varen først kommer om et x antal dage, venter og forventer de først varererne der.

jeg mener helt klart det er at foretrække.

 

Men det forpligter selvfølgelig og er man ikke istand til at holde hvad man lover skal man ikke love noget.

 

mette

vuffershoppen.dk

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)