Jeg skriver "inden for 8 dage fra ordrebekræftelse", fordi 8 dage er lagerhotellets frist for at få varen leveret.
Det er jo et noget "svævende" tidsangivlese.
Går dit spørgsmål på, om vi angiver præcist leveringstidspunkt, om vi angiver maksimal ventetid, eller bare om vi nævner noget med leveringstidspunkt overhovedet?
Har ingen webshop, men jeg handler ikke steder, hvor de ikke vil fortælle mig, hvornår jeg får den vare jeg har betalt for
Det gør jeg heller ikke, men jeg kan godt nøjes med at læse det på deres webside, jeg behøver ikke have det i ordrebekræftigelsen. Du modtager jo heller ikke en ordrebekræftigelse før du har afgivet orden :-)
På forsiden står der. Bestil idag og modtag imorgen.
Hvis der er leveringstid står det ved den enkelte vare når der bestilles. Jeg ønsker ikke mine kunder skal være i tvivl om hvornår de får deres varer. Jeg tror, at hvis ens kunder går og venter i uvidenhed kan følelsen af ventetid godt føles længere end den egentlig er og måske handler de ikke hos os mere. Ved de at varen først kommer om et x antal dage, venter og forventer de først varererne der.
jeg mener helt klart det er at foretrække.
Men det forpligter selvfølgelig og er man ikke istand til at holde hvad man lover skal man ikke love noget.
mette
vuffershoppen.dk
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny