Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling, finansiering og markedsføring af app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt initiativ, Martin. Ved vi er mange, der også elsker dig! :)

Jeg har et spørgsmål om, hvordan man får lavet, finansieret og markedsført en app.

Jeg har to ret geniale idéer til apps, (synes jeg selv).
Den ene er - så vidt jeg ved - helt unik og henvender sig til børnefamilier.
Den anden henvender sig primært til singler og findes allerede i en lidt anden form, men den henvender sig kun til det amerikanske marked. Måske findes den også i andre lande, men ikke i Danmark. Min version vil kunne fungere i alle lande. 
Jeg vil ikke her komme nærmere ind på detaljerne, men hvis du vil vide mere, er du velkommen til at henvende dig.

Jeg kan selv stå for grafik og tekst, men mangler hjælp til programmering. (Jeg kan godt nok programmere lidt Android, så jeg kender til funktionaliteten i en app, men jeg kan ikke programmere iOS, og jeg ved, mange kan klare programmeringen både hurtigere og bedre end mig.)

Jeg har imidlertid ikke nogen penge, så hvordan finansierer jeg klogest den del af projektet?
Skal jeg gå efter at finde en investor? (Har måske kontakt til en interesseret investor til børnefamilie-appen.)
Eller er det bedre med en partner, der kan programmere? Begge tager naturligvis en del af overskuddet. Hvor mange procent skal jeg acceptere at give?
Jeg vil allerhelst finde en god partner, som jeg kan sparre med, men hvordan skaffer jeg mig en programmeringsduelig partner?
En alternativ løsning kunne også være at tage et lån.
Hvad vil du anbefale mig at gøre? Det er et helt nyt område for mig, og jeg har ingen anelse om, hvor meget jeg kan gøre mig håb om at tjene.

Når jeg har en færdig app forestiller jeg mig, at udsende pressemeddelelser, men hvad kan man ellers gøre, når man ikke har nogle penge? Har du nogle geniale fif til markedsføringen?

Håber du finder mit spørgsmål relevant nok til at svare. Jeg er i hvert fald selv stødt på en del, der ligesom mig er famlende overfor, hvordan man får udviklet en app.

:) fra Brita, LivingWeb

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)