Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med flere site på en Dandomain webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer der har erfaringer med flere site på en Dandomain webshop? Kan man lave forskellige varebeskrivelser så der ikke sker Duplicate content?  

Jeg fandt det rimelig naturligt at spørge Dandomain, om de ikke kunne forklare lidt om hvordan det fungerede, men jeg fik bare dette link og det hjalp mig ikke ret meget. http://help.dandomain.dk/Webshop6/Nethelp/Documents/5.4.5_Sprog.htm

Jeg håber i vil dele jeres erfaringer med mig? Så jeg kan blive lidt klogere på det.

De bedste hilsner

Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Agnete,

Mit svar besvarer ikke dit spørgsmål direkte :) Også alligevel, lidt...?

- Hvorfor vælger du ikke at køre det hele over presta, joomla, eller magento egentlig? :) Og på den måde helt dropper dandomain? - som på mere end een front er et lukket system? :)

Det kan meget vel være at du er glad for den løsning du har nu, og at det hele spiller. Men det anbefales altså nu alligevel at du undersøger mulighederne i forhold til webshop-løsninger... Det vil sandsynligvis give dig lidt hovedpine i overgangsfasen, men i det lange løb er jeg ret sikker på at du vil sætte stort pris på at du skiftede :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:21
Og ment med lukket system er det bare at man ikke selv kan ændre på siden ud over varerbeskrivelser selvfølgelig ?

Hvad er det der er lukket ?
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har i den slags systemer ikke direkte adgang til kildekoden. Yderligere skal der betales for stort set alle ekstra "moduler" som du ønsker at benytte.

I DanDomain kan der tilkøbes et ekstra sprog, dette sprogmodel kan designes individuelt og derved kan problemet løses, på den måde kan du i princippet oprette et ekstra design.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 16:38

Jeg er helt enig i at Dandomain er en dyr fornøjelse med alle de ekstra moduler man kan tilkøbe, men det vil også være en stor mundfuld at flytte det hele.

Jeg har søgt og søgt og de har et modul, hvor man kan tilkøbe et ekstra site… Så jeg har 2 webshop under samme ”tag”. Jeg skrev og spurgte hvordan det konkret virkede, men fik intet svar Tongue Tied

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:41

Sådan er det vel, når nogen bliver for store :)

Men i princippet fungerer det som en ekstra shop, hvor du kan have individuelt design og oprette andre produkter - du kan også bruge et andet domæne til shoppen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:22

Hej Agnete,

Du kan sagtens have unikke beskrivelse pr. site i DanDomain, i gamle dage hed der "sprog" og var egentlig tænk som en oversættelse af hvert produkt, så det er intet problem. Dette gælder både for produkter og produktgrupper - og alt andet på shoppen. Vi bruger det f.eks. www.runforest.dk kontra www.runforest.se men også på www.jonsen.dk kontra www.skagen-ure.dk

God arbejdslyst med det.

Hvis du har flere spørgsmål til DanDomain kan du kigge ind forbi denne facebook gruppe for dandomain webshop ejere: http://www.facebook.com/groups/dandomain/

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 13:34

Hej Kristian
Mange tak for svaret på mine spørgsmål :) Det var til stor hjælp.
De bedste hilsner
Agnete

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)