Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ide til webshop ejere.. "sidst så du på"

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:

Jeg havde været inde og kigge på en Nobis Kato vinterjakke - og pludselig dukkede den op i bannerannoncer OVERALT PÅ NETTET!

Jeg tror at det du hentyder til her Ronni er 'remarketing' i relation til adwords annoncering --> http://support.google.com/adwords/answer/2454000/?hl=da&  Men ja, det er lidt aggressivt men rigtig smart - og så virker det.. mange af vores kunder er i hvert fald glade for det :-)

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:49
Hvordan slår man den funktion til i magento ?

Sidste sete produkter ?

Og når vi er igang, relateret produkter ?

Tak
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Hej,
ja, det er ret smart og det er skam et modul vi har som "ekstraudstyr" til vores system :)

Skal så meget have en shop fra jer en dag Thomas!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:04

Hej Tobias.

Det bliver kaldt Behavioral Targeting (Amazon bruger det, og det virker i den grad.)

Foruden "sidst kiggede du på", så kan du automatisere meget mere med Behavioral Targeting.

- Send Mail med rabatkuponer på bestemte produkter kunder har vist interesse.

- Del dine kundesegmenter ind i adfærds profiler (Er det impuls købere, eller undersøger de mange detaljer)

- Forkæl dine loyale kunder, og send mails efter en bestemt periode, hvor du opfordrer dine kunder til at anmelde produkterne/din butik.

Jeg arbejder selv for et Behavioral Targeting Bureau, og stort set alle de store virksomheder og medier har investeret i det til en vis grad. Dertil viser prognoser også, at mange virksomheder overvejer at investere i fremtiden. 

Man skal dog gøre sig overvejelse om hvordan man bruger det, da det tager afsæt i analyse af dine kunders adfærd - man kan hurtigt gå over grænsen for hvad kunderne mener er privatlivets fred, så det skal gøres med ekstrem omhu.

Du kan læse om Behavioral Targeting her:

http://behavioraltargeting.dk/

Siden bliver løbende opdateret med nye artikler om adfærds marketing og meget mere.

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:08

Olina:

Sidste sete produkter ?

Du skal have en til at hjælpe dig med at sætte det ind, hvis du ikke allerede har det.

Olina:

Du kan vælge relaterede produkter inde under din product-management. Hvis dit theme inkluderer dine relaterede produkter, så vil de bliver vist.

Jeg ville dog forslå at hente en extension der viser relaterede produkter for dig automatisk :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:46

Thomas petersen:

Hej Thomas

Hvad med et modul som kan ligge produkter op automatisk fra ens grossist?

Thomas

Det afhænger helt af hvordan du modtager dem fra din grossist, men der er naturligvis et import modul til produkter også

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:15
Patrick Olsen:

Olina:

Sidste sete produkter ?

Du skal have en til at hjælpe dig med at sætte det ind, hvis du ikke allerede har det.

Olina:

Du kan vælge relaterede produkter inde under din product-management. Hvis dit theme inkluderer dine relaterede produkter, så vil de bliver vist.

Jeg ville dog forslå at hente en extension der viser relaterede produkter for dig automatisk :-)

Lidt mere præcist tak :) hvor henne hvordan trykker jeg mig frem, er det under produkter, eller system eller .... ?

Dobbelt tak :)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:21

Ronni Plindstrup:

SmartGuy gør det samme - bare på en meget mere voldsom måde! :-)

Jeg havde været inde og kigge på en Nobis Kato vinterjakke - og pludselig dukkede den op i bannerannoncer OVERALT PÅ NETTET!
Fik ikke lov at glemme jakken - og til sidst købte jeg den faktisk, fordi jeg blev ved med at kigge forbi og savle over jakken.

Så der er ingen tvivl om at det giver salg, at man minder folk om hvad de har kigget på.

Det er det man kalder remarketing. Der er dog diskussion om hvor vidt det er en god idé eller ej. For nogle er det bare et irritationsmoment og de føler sig forfulgt, hvilket gør at de nærmest boycutter webshoppen :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:21

Hej igen Olina,

Smid mig en PM med din skype, så skal jeg nok hjælpe dig ? :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:25
Patrick Olsen:

Hej igen Olina,

Smid mig en PM med din skype, så skal jeg nok hjælpe dig ? :-)

Microfonen i min skype er fuckt så kan ikke bruge det lige nu desværre.

Ellers mange tak, vender lige tilbage når det er fixet :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)