I jagten på at få flere "likes" på vores facebook side, så har vi tilføjet et popup når brugere besøger www.24update.dk første gang. Hvad siger Amino'erne til det? Er det en god idé? Eller er det bare irriterende for de besøgende?
Jeg synes en popup er den værste idé. Især fordi jeres side er en man kunne forestille sig mange ville besøge fra mange forskellige computere, hvor man så bare bliver bombarderet.
Har du overvejet annoncering? Det koster kun et par kroner per tusinde views og jo flere besøgende du har, jo hurtigere stiger likesne. Når du når til et punkt, så vil de komme helt organisk uden du skal betale for det.
Har du prøvet facebook annoncering? Jeg har på fornemmelse at ingen gider klikke på facebook ads og det er bare penge ud af vinduet for den som reklamerer. Det kan være at jeg tager fejl ;)
Har du prøvet facebook annoncering? Jeg har på fornemmelse at ingen gider klikke på facebook ads og det er bare penge ud af vinduet for den som reklamerer. Det kan være at jeg tager fejl ;)
Ja, jeg tester facebook annoncering med mit firma og likesne kommer rimelig stabilt ind på et fornuftigt budget. Det er værd at prøve.