Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

popup vindue til for at få flere facebook likes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Fra  24Update Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I jagten på at få flere "likes" på vores facebook side, så har vi tilføjet et popup når brugere besøger www.24update.dk første gang. Hvad siger Amino'erne til det? Er det en god idé? Eller er det bare irriterende for de besøgende?

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bryder mig generelt ikke om den slags popups, men, i modsætning til mange andre sider, kan man dog klikke den væk og få adgang til indholdet Stick out tongue

Min umiddelbare tanke er, hvis man har nok interessant indhold, så skal folk nok dele det og like det Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 21. Jul 12
Fra  24Update Skrevet kl. 15:35

Det bliver vist første gang du besøger siden og en cookie bliver oprettet som sørger for at du ikke ser popup igen.

Har nogen ellers idéer til hvordan vi kan få flere facebook likes?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:07

Jeg synes en popup er den værste idé. Især fordi jeres side er en man kunne forestille sig mange ville besøge fra mange forskellige computere, hvor man så bare bliver bombarderet. 

Har du overvejet annoncering? Det koster kun et par kroner per tusinde views og jo flere besøgende du har, jo hurtigere stiger likesne. Når du når til et punkt, så vil de komme helt organisk uden du skal betale for det.

Tilmeldt 21. Jul 12
Fra  24Update Skrevet kl. 17:22

Tak for indlægget :)

Har du prøvet facebook annoncering? Jeg har på fornemmelse at ingen gider klikke på facebook ads og det er bare penge ud af vinduet for den som reklamerer. Det kan være at jeg tager fejl ;)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:41

24Update:

Tak for indlægget :)

Har du prøvet facebook annoncering? Jeg har på fornemmelse at ingen gider klikke på facebook ads og det er bare penge ud af vinduet for den som reklamerer. Det kan være at jeg tager fejl ;)

Ja, jeg tester facebook annoncering med mit firma og likesne kommer rimelig stabilt ind på et fornuftigt budget. Det er værd at prøve.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)