Så vandt man lige $ 1.000.000,00
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Tjekkede lige mailboksen i dag og sørme om heldet ikke var med mig
"Facebook forfremmelse fra:
Desk af vicepr?sidenten.
Internationale kampagner / pr ?mieoverr?kkelse.
BATCH NR: FLNL/009842/04.
REF. NO. FLNL/107654/04
Du er blandt de 200 heldige vindere udvalgt til Facebook 2013 forfremmelse award. Dit Facebook navn blev valgt tilf?ldigt af Facebook CEO (Mark Zuckerberg) og summen af en million dollars ($ 1.000.000,00) blev tildelt dit navn.
Kontakt din Facebook Funds Manager med et bevis for identifikation for krav."
Svar
Tilmeldt 13. Jan 12
Daniel
Skrevet
08-01-2013 kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ikke dårligt.
Skynd dig hellere at sende ALLE kontaktoplysninger plus kort oplysninger og selvfølgelig også reg. og kontonummer for at være sikker ;-)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fedt, stort tillykke!!!
Hvorfor sker den slags adrig for mig.. idag fik jeg godt nok en mail fra skat .. jeg tror de har fået ny erhvervspraktikant der skal skrive mails:
Kжre SKAT kunde, Efter de sidste beregninger af din finanspolitisk aktivitet, er du berettiget til at modtage en tilbagebetaling af 375,00 DKK. Send venligst momsrefusion form og giver os mulighed for 3-5 arbejdsdage for at behandle den. En tilbagebetaling kan blive forsinket af forskellige еrsager. For eksempel sende ugyldige poster eller at anvende efter fristen. For at fе adgang til formularen til din tilbagebetaling af skat, bedes Klik her . Tak, SKAT Online Institut.
Svar
Få Telefonpasning her.
Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode
Tilmeldt 18. Mar 10
Ja Google mangler stadigvæk at få gjort Google translate helt perfekt, så diverse svindlere lettere kan skrive phishing mails på korrekt dansk.
Svar