Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starter måske en webshop

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at staret en webshop med div brænte mandler og nødder

men vil bare ikke kaste mig ud i noget der ikke holder vand eller der er for mange om budet

hvad syndes i skal jeg kaste ud i det ????

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:09

Hej,

Find en niche der interesserer dig. Det er meget nemmere at lave en god webshop, hvis man selv er i stand til at være på niveau med kundernes tankegang, samt lave noget knaldgodt indhold.

Dertil bør du selvfølgelig danne dig et indblik i konkurrencen indenfor området, og eventuelt om det overhoved kan betale sig at gå i gang med den givne niche.

Tilmeldt 5. Jan 13
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 15:14

Hej

ja det har du rat i men ved ikke hvad det skulle være forde det ville koste mange penge

at starte noget andet op end det jeg gerne ville prøve jeg har alt i udstyr til det

men vil bare ikke gå på gaden jo og hvis man skal starte op med andet kræver det vare lager forde

jeg har prøvet det med at forhandele it udstyr hvor min levendør skulle sende vare ud men det er der heller ikke salg i

Tilmeldt 5. Jan 13
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 15:17

jeg vil bare gerne tjene penge på et eller andet jo

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ls-sc:

jeg vil bare gerne tjene penge på et eller andet jo

Du kommer på ingen måde til at tjene penge som ny webshopejer fra dag et. Det tager hårdt slid og lang tid at få en kundebase og en god omsætning.

Skaf dig et job og arbejd til du har kapital til at komme i gang med et ordenligt e-handelsprojekt i stedet.

Hvis du gør det for pengenes skyd alene, så taber du.

Tilmeldt 5. Jan 13
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

hej det er bare som en bi erhverv ikke andet

og jeg siger bare til dig du er godt nok en lyse slukker men dem er der jo bare flest af desværre for en iværsætter

taler erfaring du er ikke den enste der kan slukke lyset for en hvor herre bevares

du er sku lige som regeringen du må være stolt forde du kan tjene penge ander kan ikke

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:33

Så virker jeg sikkert som en endnu større lyseslukker. 

Men hvis du vil forhandle fødevare, så skal du registreres hos fødevarestyrelsen, og du skal opbevare dine vare under specielle forhold med mere. Med andre ord - Meget papirarbejde. 

Og så synes jeg faktisk at Patrick giver dig gode råd Smile Find noget som du interessere dig for, som du kan skabe indhold om, og som du ved alt om. Så får du den bedste start. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ls-sc:
hej det er bare som en bi erhverv ikke andet

Selvom det er bi-erhverv så skal du have orden i tingene. Det at lave en webshop er ikke noget man bare gør og så læner sig tilbage. Hvis du ikke laver forarbejdet godt nok og holder dig til ilden så får du ikke solgt noget.

ls-sc:
og jeg siger bare til dig du er godt nok en lyse slukker men dem er der jo bare flest af desværre for en iværsætter

Dit startindlæg viser blot at du ikke helt har sat dig ind i tingene. Hvor meget forarbejde har du lavet? Ved du hvor du skal få nødderne fra? Har du undersøgt for diverse tilladelser for levnedsmiddelsalg? Hvordan og hvor skal du lave dem? Der er mange ubesvarede spørgsmål du skal tænke over.

Patrick fortæller dig blot at du skal starte en webshop fordi du VIL... ikke fordi du vil tjene penge - men det skriver du jo før at du gerne vil tjene penge "på et eller andet".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvor interresseret jeg er i brændte mandler. Vil helst have mine lune serveret i en pose på strøget, når man er på juleindkøb. Jeg synes dog nødder, og mandler generelt er en rigtig god idé ! Ved heller ikke hvordan markedet er inde for det, men kan du jo tjekke op på inden du starter. 

Hvis du brænder for at være selvstændig, og din idé - skal du bare springe ud i det. Hvo intet vover, intet vinder :-)

Held og Lykke!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ls-sc:

taler erfaring du er ikke den enste der kan slukke lyset for en hvor herre bevares

du er sku lige som regeringen du må være stolt forde du kan tjene penge ander kan ikke

Jeg siger bare at det er hårdt arbejde at kører en webshop, der kan tjene dig penge. Det har ikke noget med at "være lyseslukker at gøre". Det er et faktum.

Hvis du har en anden overbevisning, og ikke er interesseret i at få råd og hjælp fra andre iværksættere, der arbejder indenfor det fag du vil bevæge dig ind i, er måske ikke det rigtige sted at starte en tråd Wink

Men lige meget hvad skal du have held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)