Jeg vil gerne have arbejdet lidt med "relaterede varer" i min DanDomain shop..
Er der nogle, som kender til en løsning hvor disse automatisk indsættes ud fra hvilken produktkategori produktet befinder sig i? Og evt. med automatisk udskiftning af disse produkter, hvis der er mange produkter som er "relaterede"?
Kender nogle af jer et "cowboytrick" til at fjerne alle relaterede varer nu - DanDomain siger det ikke umiddelbart er muligt, men at det skal gøres på hvert produkt.. dét håber jeg kan undgås.
Har ikke så meget erfaring med dandomains webshopløsning, men hvis du føler dig bundet skal du måske overveje en anden løsning, som fx magento, prestashop, shopify mf. :-) der er mange på amino som kan hjælpe dig godt igang og ved disse løsninger bliver du ikke bundet, hverken på funktioner eller pris :-)
Det overvejer jeg skam også.. men lige pt er tiden ikke til "det store spring".. så vil se om jeg ikke kan få tilrettet en masse småting og så kan det være at skiftet bliver taget senere..
Desværre er der kun den "hårde" måde at gøre det på. Ind på de enkelte produkter og så slette og tilføje nye. Jeg har arbejdet en del med DD-shops og kender ingen smutveje på det område.
Der findes desværre en en mulighed for at gøre dette standard i DanDomain. Hverken med logikken eller fjernelse.
Jeg har lavet en skræddersyet løsning for www.hrsko.dk hvor den automatisk laver dette. Altså hvor du ud fra nogle givne forhold automatisk hver nat opdaterer det. Jeg ved ikke hvad du har af budget til at få det løst, men kan nok laves for 5.000 kr. Du kan fange på mig kd@cygnet.dk hvis det har interesse.
Det ser meget fornuftigt ud.. hvordan bliver varerne defineret som værende "relateret" ? Altså er det noget man selv skal gøre i første omgang og så kører "karusellen" i forskellige rækkefølge.. eller?
Lyder fornuftigt.. i vores tilfælde vil det nok primært være "punkt 3", der skal bruges eftersom der i vores branche sjældent er mere end 1 varelinje pr. ordre..
Jeg vender tilbage når vi er lidt længere i processen.