Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD Ny Hjemmeside til 1500 Kroner <-- Er det ikke billigt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder at lave en ny hjemmeside til dig for 1500 Kr ex. moms.
Detter er et engangstilbud for at få gang i vores forretning. Tilbudet er åbent for de første 5 kunder.
Hjemmesiden leveres i wordpress

Unikt Design
Gratis Hosting i et år
Op til 5 sider
Samt Kontakt Form

Det med småt.
Tilbudet inkluderer hosting uden email,
Begrænset support pr. email med svar inden for 24 timer(på hverdage).
Har du brug for udvidelser, tilretning af design eller installering af plugins bør du vide at vi tager 200 kroner I timen

Ønsker du at gøre brug af vores tilbud, så send en privat besked, så vender vi tilbage.

Mvh
Brian

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:54

Om det er billigt?
Det afhænger jo af hvilken kvalitet website får / har og om der er integreret CMS så kunden selv kan vedligeholde sitet.
En god idé er at ligge nogle henvisninger ud til tidligere produktioner så kunderne kan se kvaliteten af dit arbejde.
Det giver kunden et bedre grundlag for at tage stilling.
Held og lykke  

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 15:23

Tak for svaret Ronni, tilbudet inkluderer en hjemmeside implementeret i Wordpress og dermed er der mulighed for at vedligeholde sitet.

Med hensyn til kvalitet, så laver vi et design baseret på dialog med kunden. Ydermere går vi ikke igang med at implementere før at et design er endeligt godkendt. Vi accepterer ydermere at lave tilretninger af det design forslag vi leverer, baseret på modtaget feedback.

Skulle vi ende op i en situation, hvor vi ikke kan leve op til forventningerne kan vores veje skilles uden sure miner.

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:28

Forventningsafstemning er alfa omega for at undgå tidsspild for begge parter.
Mange vil vide og se hvad de kan forvente at få inden de kaster sig ud i en ordre.
Jeg vil helt klart anbefale dig at fremvise hvad du tidligere har lavet så kunden kan se hvad du har produceret og dermed kvaliteteten af dit arbejde.
Lav en website med link til dine tidligere produktioner. Alt andet giver desværre ikke mange kunder.
Håber du kan bruge mit gode råd herfra.
Held og lykke. 

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 15:43

Tak for rådet som jeg synnes er rigtigt godt, Dog er formålet med dette tilbud at få nogle referencer. Og for mig at se er tilbudet rigtigt godt og der er ingen risiko.

Når det er sagt så kan jeg henvise til følgende 2 webshops vi har lavet.

www.lingeributik.dk

www.sexshop.net

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:59

Få styr på din egen website først.
Der er sider som ikke fungerer og som mangler content?
Det virker underligt nu du tilbyder at lave websites at din egen ikke virker ordentlig. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian jeg er ikke enig med Ronni, giv den endelig gas og få lavet en masse fede wordpress sider.

Jeres egen sider behøver ikke være perfekt eller færdig før i kommer med et knald tilbud som i gør her. 1500 kr. syntes jeg er meget billigt, og havde jeg manglet et hjemmeside, havde jeg helt sikkert købt.

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:
Få styr på din egen website først.

Der er sider som ikke fungerer og som mangler content?
Det virker underligt nu du tilbyder at lave websites at din egen ikke virker ordentlig. 

Du går lidt over stregen, vil jeg mene. Der er fremlagt et tilbud og en række referencer, som folk bruge til at tage stilling. 

Kritik er forventet i et debatfora. Dine forbehold er din egen sag. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:20

det første folk kigger på er referencer! med jeres site tror jeg ikke på i får mange henvendelser, hvorfor ikke vise det bedste frem på ens egen side først, hvis folk kan lide det skal de nok bestille!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)