Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD Ny Hjemmeside til 1500 Kroner <-- Er det ikke billigt?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:
Få styr på din egen website først.
Der er sider som ikke fungerer og som mangler content?
Det virker underligt nu du tilbyder at lave websites at din egen ikke virker ordentlig. 

Hej Ronni,

Det kan godt være, at du mener det som gode råd. Men jeg synes ikke det hører hjemme i en tilbudstråd. Lad Brian få lov at fremføre sit tilbud i nogenlunde fred og har du nogle gode velmente råd, som mest er for Brian og ikke nødvendig for os andre at se, så send ham evt. en pb.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for kommentarerne, jeg kan kun give ret i at min side ikke er god nok, det skal dog siges at det er en 3 år gammel side jeg har lagt online for at komme igang hurtigt. Jeg har så valgt at disable irelevante links og fjernet noget text på forsiden.

Vi er igang med at opdatere siden og formålet med denne tråd var at få nogle referencer vi kunne ligge på vores nye side.

Hvis du går i netto for at købe billige varer, vil du så lade være med at handle der fordi der ikke er rydet ordenligt op eller varene står i papkasser?

Jeg har givet et godt tilbud, synnes jeg selv og jeg har brugt de kommentarer der har været til at forbedre min salgstråd.

Og vi får rettet vores side allerede i næste uge.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:39

dbot.dk:

det første folk kigger på er referencer! med jeres site tror jeg ikke på i får mange henvendelser, hvorfor ikke vise det bedste frem på ens egen side først, hvis folk kan lide det skal de nok bestille!

Jeg er helt enig med dbot.dk

For f...det tager ikke mange min. at sætte tekst og link ind på de tomme sider på nuværende website.
Så skal der nok komme kunder ;-) 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:41

Kenneth Wellin:

Ronni Larsen:
Det virker underligt nu du tilbyder at lave websites at din egen ikke virker ordentlig. 

Hej Ronni,

Det kan godt være, at du mener det som gode råd. Men jeg synes ikke det hører hjemme i en tilbudstråd. Lad Brian få lov at fremføre sit tilbud i nogenlunde fred og har du nogle gode velmente råd, som mest er for Brian og ikke nødvendig for os andre at se, så send ham evt. en pb.

dbh
Kenneth

Jeg opfattede tråden som et spørgsmål?
Tilbud ny hjemmeside til 1500 kroner - er det ikke billigt? 

Derfor mit råd. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ronni Larsen:

Så blev endnu en tilbudstråd kørt offtopic.

Næste gang så ryger det lige en i privat besked eller på en email ikk?

Det har intet med tråden og tilbuddet at gøre, og det hører ikke til her (hvis du ønsker at debattere dette specifikke med mig, så gør det på PB eller på min mail).

Jeg håber for trådstarters skyld at kommende indlæg i tråden komme til at omhandle tilbuddet.

EDIT: Jeg kan se der i mellemtiden er svaret. Nej trådstarters egen hjemmeside har ikke noget at gøre med tilbuddet der postes. Du kan forholde dig til spørgsmålet om det er billigt eller ej, og spørge ind til tilbuddet hvis det har din interesse. Kommentarer om trådstarters eget website har intet med tråden at gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:18

da dette ikke er et spørgsmål, men en måde at gøre opmærksom på sit tilbud, synes jeg det er på sin plads at kommentere på trådstarters egen side, dette vil bevirke at han kan se problemet med at evt. kunder der får lyst til dette tilbud, mister lysten når de ser hjemmesiden med manglende indhold og referencer, så ved at ordne dette kan trådstarter sælge flere af sine gode tilbud - derfor er det faktisk en hjælp til trådstarter det som Ronni påpeger!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:26

dbot.dk:

da dette ikke er et spørgsmål, men en måde at gøre opmærksom på sit tilbud, synes jeg det er på sin plads at kommentere på trådstarters egen side, dette vil bevirke at han kan se problemet med at evt. kunder der får lyst til dette tilbud, mister lysten når de ser hjemmesiden med manglende indhold og referencer, så ved at ordne dette kan trådstarter sælge flere af sine gode tilbud - derfor er det faktisk en hjælp til trådstarter det som Ronni påpeger!

Det er rigtigt fint at hjælpe hinanden.

Hvis det har noget med tråden at gøre, altså tilbuddet, kan det postes her. Hvis det har noget med andre ting, f.eks. trådstarters egen hjemmeside at gøre (eller alle mulige andre ting), så kan man skrive en privat besked eller en email. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået reglerne for tilbudstråde.

Så ja, hjælp endelig andre, skriv en email eller en PB hvis det er en generelt hjælp. Det er IKKE nogen hjælp at ødelægge folks tilbudstråde, med ting der ikke er relateret direkte til tilbuddet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:30

@frost - ja det ville have passet bedre i en pm

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:12

dbot.dk:
et første folk kigger på er referencer! med jeres site tror jeg ikke på i får mange henvendelser

Formålet med denne salgstråd er at få nogle referenser, dermed dette super gode tilbudSmile.

Grundet de manglende referenser valgte jeg at sætte mig sammen med min designer og lave 4 designs for at vise kvaliteten af vores grafiske arbejde. Vi har brugt omkring 8-12 timer på hvert enkelt af de designs som vi har linket til.

Jeg ville blive rigtig glad for at få nogle spørgsmål der relaterer til mit tilbud.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 19:41

Tror mange KUN kigger på prisen, men jeg mener dog at i mange tilfælde får man hvad man betaler for.

Ikke ment som en kritik blot en holdning til at kigger lige så meget på kvaliteten som første prioritet......

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)