Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento integrations leverandør/ekspert søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi er netop igang med, at se på at implementere en webshop baseret på Magento.

Vores nuværende setup er, at vi bruger E-conomic og derudover har vi også et eget udviklet internt kunde planlægningssystem udviklet i asp.net. De to systemer er idag fuldt integreret og kunde oplysninger synkroniseres frem og tilbage. Vores kunder har desuden et login til vores eget udviklet planlægningssystem.

Vi har set på integrations muligheder ifht. Magento og jeg kan se, at der findes flere forskellige i forhold til E-conomic. Dog er de fleste lavet så de kun er en vejs - altså fra Magento til E-conomic. I princippet ville vi gerne have en som gik begge veje - dvs. ved oprettelse af kunde i e-conomic så blev kunden også oprettet i Magento webshoppen. Derudover ville vi også gerne sikre os, at det kunde login kunden har i vores eget udviklet planlægningssystem er det samme kunden har til magento shoppen.

Det jeg egentligt søger er nogle magento folk der har erfaringer med integration til andre systemer ala lidt i stil med det jeg beskriver ovenfor.

I må meget gerne sende mig PM evt. med telefonnummer så kunne vi ringe sammen og få en snak.

På forhånden tak

Mvh. Jannik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)