Hej Jeg overvejer at starte en virksomhed indenfor international handel. Jeg en profil/baggrund egnet til området og jeg tror at opstarts-omkostninger vil være forholdvis lav (altså arbejder fra hjemmekontor, oprettelse af web-side). Det kunne være spændende at arbejde som enten en import/eksport agent virksomhed eller som en konsulent virksomhed hvor jeg + evt. partner tilbyder en eksportsalg konsulent-service (kontakt-formidling, tilbud, forhandling, kontrakter) og evt. outsourcing for danske virksomheder (altså indkøbsopgaver). Jeg har begrænset kapital at starte med (ca.250.000) og søger kontakt til en "like minded" partner med passende uddannelse/erhvervserfaring/ambitioner. Jeg er uddannet på eksportskolen, har været udstationeret for en af Danmarks største virksomheder i en leder stilling. Arbejder i dag på et investeringsfirma. Ser frem til at høre fra nogle spændende potentielle partner! |
International handel - partner?
- 1
|
Hej Hvilken baggrund har du, og har du erfaring med indkøb i Asien. Har selv startet et lignende firma op her i begyndelsen af i år, og har snart brug for flere medarbejdere. Hvor har du været udstadstioneret henne? |