Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til de unge med webshop: hvordan får i tid til det med skole, lektier osv. ???

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

morten-j:

Tak for alle svarene.

Kunne også godt tænke mig, at vide hvordan i samtidig med skole hvor man kun lever af SU og måske fritidsjob får råd til at starte en webshop??

Har set rundt omkring på Amino, hvor beløb mellem 15.000-30.000 bliver nævnt som mindstekrav til opstart af en webshop? Hvordan skal man som studerende få råd til det?

Nu har jeg så læst lidt om det der hedder PrestaShop.. Ville det være den bedste løsning til en uden de store evner indenfor programmering og er PrestaShop noget en studerende har råd til? 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:25

Du får råd til at starte din egen webshop ved at spare op. Her kan et fritidsjob være en god start, så kommer du også ind i rutinen med at arbejde for noget.

Prestashop er gratis og et ganske godt system, så det ville være et fint udgangspunkt, hvis du vil holde udgifter nede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

morten-j:
Kunne også godt tænke mig, at vide hvordan i samtidig med skole hvor man kun lever af SU og måske fritidsjob får råd til at starte en webshop??

Der er rigtig mange måder at starte en webshop på - der findes dropshipping, og man kan indgå mange andre aftaler. Jeg startede engang en webshop op for en kunde, og han fik startet sin webshop for under 5.000 kroner. Det kan lade sig gøre - start i det små, og knald på!

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 18:59

Hej Morten,

Du kan selvfølgelig få en programmør til at lave den for dig - ellers kan du lave den selv. Jeg synes du skulle tage et kig på Wordpress og WooCommerce. Er selv ved at sætte en webshop op på den måde, og det er meget simpelt. Desuden koster det ikke mere end 1000 kr. at få den op og køre :-)

http://www.woothemes.com/

Med venlig hilsen

Tobias Bøgh Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:17

Hej.

Jeg kører min webshop ved siden af folkeskolen. Jeg får nogle venner til at hjælpe mig med at pakke varer op til jul og i andre spids perioder. Ellers gælder der bare om at priotere sin tid. Vil du hellere spille Fifa eller gå i byen med vennerne? - Det bliver meget begrænset i en periode. Du kan dog godt nøjes med at arbejde 1 time om dagen hvis du vil. Men jo mere tid du bruger jo mere succes vil du få med din shop.

Mange hilsner

Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:31

Det er blot priotering.. Hvis du kan leve uden alt for meget socialt hygge i hverdagen skal du nok få tid ti ldet. Sådan husker jeg det i hvert fald selv dengang jeg gik på gym.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

morten-j:

Tak for alle svarene.

Har set rundt omkring på Amino, hvor beløb mellem 15.000-30.000 bliver nævnt som mindstekrav til opstart af en webshop? Hvordan skal man som studerende få råd til det?

Kun lever af SU? Både jeg og min kæreste får omkring 5.000 kroner i SU om måneden, og 10.000 kroner man to mennesker snildt leve af. Og det er endda med biografture, gode bøffer og snart en tur til London. Så en SU kan du snildt leve af. Hvis du har et fritidsjob derudover, så kan du bruge de penge, til at spare op til en opstart af webshop. 

Og 15.000-30.000 kroner for opstart af en webshop? Det kan gøres for under 5.000 kroner, inklusiv betalingsløsninger og webshopsystem, alt afhængig af dit varelager. Billige ting fra Kina, eller et lille lager til at starte med, så kan du sagtens komme i gang for det. Skype-Wink

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:14

Kristoffer Broholm:
Prestashop er gratis og et ganske godt system, så det ville være et fint udgangspunkt, hvis du vil holde udgifter nede.

Hvis vi antager at man vælger Prestashop og som du siger, at det er gratis, er betalingsløsning og webshopsystem så med? Kan da ikke forstå at betalingsløsningen er gratis..

Og hvis man vælger dropshipping må det da også give en del færre udgifter når man ikke selv skal have varerne på lager. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:18

morten-j:

Kristoffer Broholm:

Hvis vi antager at man vælger Prestashop og som du siger, at det er gratis, er betalingsløsning og webshopsystem så med? Kan da ikke forstå at betalingsløsningen er gratis..

Og hvis man vælger dropshipping må det da også give en del færre udgifter når man ikke selv skal have varerne på lager. 

Hvis du vil have Dankort eller tage kreditkort som mastercard eller visa, så koster det penge. Du kan køre en løsning som Paypal gratis, men dette er ikke optimalt, da du så vil skræmme mange kunder væk. 

Med dropshipping slipper du helt for at købe et varelager, så de penge sparer du. Inklusiv pladsen til varelageret. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:18

Outsourcing af opgaver, som tidsmæssigt tager for meget tid.

Et logistikhotel bliver en naturlig nødvendighed, når din webshop bliver tilpas stor :-) 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)