Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til de unge med webshop: hvordan får i tid til det med skole, lektier osv. ???

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg går og overvejer om jeg skal starte en webshop, evt. med dropshipping.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, at høre jer unge der evt. går i skole samtidig, hvordan i får tid til samtidig at drive jeres webshop? Er det ikke bare utrolig tidskrævende, når man samtidig også skal have tid til skolen, lektier, et socialt liv og alt hvad der ellers hører til et ung menneskes liv?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:24

Da jeg gik på gymnasiet havde vi alle sammen en bærbar computer og adgang til trådløst internet.

Med andre ord burde der være rigeligt af tid når man alligevel er tvangsindlagt, til at køre virksomhed i.

Udover er der også den fordel hvis man har mulighed for at arbejde i skoletiden, at man har det mindre "viden" man skal aflære senere.

:-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det handler om prioritering og hårdt arbejde.

Jeg tager en fuldtidsuddannelse samtidig med et fuldtidsarbejde.

Og ovenikøbet er jeg ved at starte nogle små projekter op.

Ganske rigtigt arbejder jeg her på en fredag istedet for at tage på druk :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 21:33

Springer på vognen hos Next.man. Hvis man vil det nok, så er det intet problem at finde tid til det. Personligt er mine egne projekter udover arbejde også min hobby - det er jo en god cocktail ;-)

Men det handler selvfølgelig også om prioritering, hvorfor man måske må læse lidt mindre op til næste dags skoletime, hvis der er godt gang i forretningen.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:41

Hej Morten,

Som de andre også er inde på, er kodeordet: prioritering. Jeg går på handelsgymnasiet, imens jeg netop har startet en hobbyvirksomhed. Desuden er jeg nu igang med et lille nyt projekt. Jeg har prioriteret tv og lidt søvn fra, for at få tid til det hele.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:44

Simon Mark Nielsen:

Hej Morten,

Som de andre også er inde på, er kodeordet: prioritering. Jeg går på handelsgymnasiet, imens jeg netop har startet en hobbyvirksomhed. Desuden er jeg nu igang med et lille nyt projekt. Jeg har prioriteret tv og lidt søvn fra, for at få tid til det hele.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

SPOT ON ! Jeg har ikke haft fjernsyn i 19 måneder :)
Når man skal se det på nettet ser man maks forbrydelsen når den går der. Skide smart - man orker ikke.

Næste projekt bliver fjernelse af facebook :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:10

Next.man:
Næste projekt bliver fjernelse af facebook :)

Det bliver en af de svære var? Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 22:21

Hej Morten,

Der er ingen der siger at du skal lave en Mark Zuckerberg - Det handler om at få erfaringer, og føler du at du har tiden til, og vigtigst af alt, at du drevet af det, så start ud i det små. Som et par gutter før mig har sagt, så er det bare et spørgsmål om at prioritere - Nogle vil lave dollars, andre vil se Paradise, sådan er det jo.

Men mit råd er, at du bare skal komme i gang. Find noget der interesserer dig, og forsøg om det er noget du kan få igennem - Der er masser af Aminoer parat til at hjælpe dig!

Med venlig hilsen

Tobias Bøgh Larsen

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En af fordelene ved en webshop er at man selv kan bestemme sine arbejdstider. Det er klart at ordrer skal sendes ud inden posthuset lukker, men stort set alle andre opgaver har ikke nogen daglige deadlines.

Derfor kan du snildt arbejde på din webshop når du er kommet hjem fra skole, og har lavet dine lektier og opgaver - det er meget vigtigt at du stadig prioriterer din uddannelse højere, ligemeget hvor stor en success din webshop bliver.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:01

Tak for alle svarene.

Kunne også godt tænke mig, at vide hvordan i samtidig med skole hvor man kun lever af SU og måske fritidsjob får råd til at starte en webshop??

Har set rundt omkring på Amino, hvor beløb mellem 15.000-30.000 bliver nævnt som mindstekrav til opstart af en webshop? Hvordan skal man som studerende få råd til det?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)