Som sikkert mange vil give mig ret i, er designet på www.vandvaeg.dk ikke ret godt ..... hvad syntes i om den nye stil her: http://www.vandvaeg.dk/demo/ ??.. ja, der mangler både billeder og tekst, men stilen ??.. Mvh. René... |
Hej René,
Nu er jeg meget visuel og jeg synes dit farvevalg er helt forkert. I sælger et eksklusivt produkt, som koster ekstra - og siden skal være være stilren og indbydende at se på. Mit forslag går på, at du beholder den sorte bjælke øverst, udskifter den blå med en sølvgrå og den grumsede gule med en helt almindelig hvid. Med en hvid baggrund vil smukke billeder stå uforstyrret og produktet få den opmærksomhed, som er nødvendigt.
Endvidere vil jeg anbefale, at I anvender en professionel fotograf, så lyssætning på jeres billeder bliver rigtig. Virkelig flotte billeder er et must og dem I har på vandvaeg.dk i dag, er efter min mening ikke gode nok.
Personligt synes jeg ikke om, at I blander alle jeres forskellige forretningsområder sammen. Det forvirrer mig .... og måske også andre kunder. Det vil virke naturligt nok, at I både har vandvægge og springvand, men når jeg samtidig bliver præsenteret for alarm- og overvågningsudstyr samt it, så springer min kæde af
.

God vind - jeg følger med i tråden.
Jannie