Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt hjælp til brug af google adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg er begyndt at lave min egen kampagne på Google addwords, men jeg har nogle problemer.

Hvis jeg har valgt et søgeord f.eks. "skattesag" så dukker min Google-reklame kun op i google-søgningen hvis ordet indtastes alene. Hvis jeg f.eks. skriver "hjælp i skattesag" så kommer der intet op.

Er det sådan det skal være?

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 17:48

Hej

PRÆCIST hvordan har du skrevet ordet i din administration? Har du evt. sat " " eller [ ] omkring ordet?

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 17:51

Hej Thomas.

Nej intet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:12

Den annonce burde dukke op, hvis du anvender "broad match" - altså uden " " eller [ ] - men jeg tror ikke nødvendigvis den gør det før annoncen er blevet godkendt. Annoncer vises med det samme, men der er visse ting der ikke virker før den faktisk er blevet godkendt af en redaktør - f.eks. kan den heller ikke dukke op i toppen (henover de almindelige resultater) før den er godkendt.

Du kan eventuelt bruge support funktionen inde under din administration, og bede dem om at godkende annoncen

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:27

Hej Mikkel

De har vel godkendt annoncen. Når jeg kun bruger ordet "skattesag" så dukker det fint op. Jeg kan også se, at andre har det samme problem. Skriver man kun "skattesag" kommer der 6 annoncer op. Skriver man "hjælp i skattesag" kommer der kun to op.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:46

1) Nej, annoncerne bliver ikke godkendt med det samme du ligger den på, men normalt indenfor de første 1000 visninger. De lader i praksis deres teknik og systemer "midlertidigt godkende" annoncen indtil de får tid til at se på den.

2) Du har ret i at der er nogle af de andre annoncører der ikke dukker op på kombinationer af "skattesag" - men de kan meget vel have sat deres nøgleord op som frasematch (" "). Det interesante at lægge mærke til er at der er 1-2 der faktisk gør det! De kan så enten have sat en frygtelig masse kombinationr op manuelt, som frasematch, eller de har brugt broad match. Når jeg kigger på visse af de kombinationer de dukker op på tror jeg ikke på at de bevist har inkluderet dem alle på en liste (se f.eks. søgninger på: Fedtmule SkattesagFucking Skattesag eller den lidt mere adult": Tisekone Skattesag) nahhh, jeg er sgu ret sikker på der er tale om broadmatch :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:51

Tak for svaret.

Sø kan jeg forvente, at mine søgeord senere vil indgå som rigtige "broad match" , når annoncen er blevet godkendt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)