Nilinno.dk er et helt nyt netværk for iværksættere og mennesker, der tænker kreativt og gerne vil realisere deres projekter og ideer. Vi er netop startet op og søger iværksættere, der kan bidrage med erfaringer - og som er interesserede i at deltage i events, foredrag og sparringsmøder. Vi har kontorlokaler tilgængelige i en virksomhed i Nordsjælland, og arrangerer som udgangspubkt events i hovedstadsområdet. Vi søger iværksættere med en god energi - uanset ancinitet, der har lyst til at hjælpe med rådgivning og med at dele deres erfaringer, og på samme tid blive klogere og networke med andre i samme situation. De fleste unge iværksættere som jeg selv ved, at det kan være rigtig svært at starte op for sig selv. Det kræver tid og penge med mere, og det kan være svært at finde hjælp og inspiration til at komme igang / videre. Jeg blev første gang selvstændig som 18-årig hvor jeg oprettede et rejseselskab, der sammen med 2 venner arrangerede grupperejser. Vi tog rundt på gymnasier og efterskoler og promoverede vores rejser. Men uden et godt betværk er det nærmest umuligt at skabe stor succes. Vi har gode kontakter til erhverslivet i mange forskellige retninger, så er du interesseret i at blive klogere, udvikle netværk med andre iværksættere, og dele dine egne erfaringer, så kontakt mig på Nil@nilinno.dk Jeg ser frem til at høre fra jer. Venlige hilsner Niclas. / www.nilinno.dk |
Nyt iværksætternetværk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)