Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer

Jeg har sat mig for, at prøve at "eksperimenterer" lidt med salg af varer på nettet, herunder lave en webshop. Mit ønske er, at starte med at bygge en forretning på dropshopping. Da jeg ikke er den mest erfarende, ønsker jeg derfor ikke at springe ud i en kategori hvori konkurrencen er alt for stor. 

Derfor har jeg nogle spørgsmål til jer: 

Er dropshopping indenfor IT-udstyr såsom grafikkort, keyboards, muse, musemåtter mf. for stort et sted at prøve at bevæge sig hen?

Er dropshopping indenfor lidt "finere" vine, champagner(Moët, Cristal, Dom P) mf. for besværgligt mht. fødevarebestyrelsen. Og er dette farligt mht. love omkring alkohol(salg til mindreårige fx.)? Er sprut en dårlig e-handelsvare? 

Tilmeldt 6. Nov 11
Skrevet kl. 12:44

Anyone?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:53

Lad være med at fokusere for meget på om konkurrencen er stor på et givent område. Det er vigtigere du finder en branche som du brænder for.

Lige præcis på IT udstyr som du nævner er der benhård konkurrence, og forholdsvis lav avance, så det kan ikke umiddelbart anbefales. find en branche eller niche som interessere dig, og start op med det.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 6. Nov 11
Skrevet kl. 12:56

Mange tak for svaret!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)